Nog niet eten ^-^

Selena deed snel een dot in haar haar en een rode jurk aan,het leek een beetje op de jurk die ze in Narnia aan had gehad.Gabrielle liet haar haar los en deed een paarse jurk aan,waar ze erg schattig mee stond.Wanneer ze klaar waren,liepen ze naar beneden,snel.Daar botsten ze op hun gestresseerde vader.’Gabrielle!Selena!’zei die zenuwachtig,’Waàr zaten jullie in hemelsnaam?!’’Sorry pap,’zei Gabrielle rustig,’Het verstoppertje liep uit.’en keek grijnzend naar Selena.’Ga maar,’zuchtte hun vader’Hup vooruit,ga naar de anderen.’Selena knikte en keek om zich heen.Ze speurde naar de mensen die ze tot haar immense geluk vond.Natuurlijk waren het Evi,Nathalie en Tobey Musso.Snel trok ze Gabrielle mee naar hen.’Jullie zijn hier!’gilde ze blij,’Echt hier!’’Ja!’zei Nathalie enthousiast,’Jullie hebben helemaal niet verteld dat jullie prinsessen waren!''Wel neen,'gaf Gabrielle toe,'Maar nou,het is leuker als mensen je kennen als Gabrielle en Selena dan de prinsessen.'Tobey keek haar begrijpend aan.'Ik heb het niet verteld!'zei Evi trots.Nathalie keek haar lachend aan en rolde grappend met haar ogen.'Hé kom.We zullen jullie aan onze ouders voorstellen.'zei Tobey en liep weg,naar twee mensen,en kwam snel terug,hen meeslepend.'Dit is onze vader,Alexander,'stelde Evi hem voor,'Papa,dit zijn Selena en Gabrielle Rose.'Een breedgeschouderde man met bruin,lichtkrullend haar knikte naar hen en keek achterdochtig.'Ach papa,'suste Nathalie hem,'Zij zijn ook tegen de oorlog!'Alexander keek hen schattend aan:'Zijn de kinderen van de stichter ertegen?''Ja,"knikte Selena,'Tot voor kort wisten we niet wie onze vader was.We woonden,ik,mijn moeder en zus,in de wereld waar ook Hoge Koning Peter en zijn broer en zussen van komen.Wanneer wij hier terecht zijn gekomen,hebben zij,de koningen en koninginnen en Bella ons onder hun hoede genomen.Ze waren erg aardig en helemaal niet slecht maar onze vader wil het niet horen.'Alexander luisterde goedkeurend en glimlachte:'Aangenaame kennismaking,'zei hij vriendelijk,'Ik ben blij dat mijn zoon en dochters de juiste vrienden hebben gevonden.'Hij stak zijn hand uit die Selena en Gabrielle schudden.'En dit is onze moeder,Megan,'zei Nathalie.'Aangenaam,'zei een slanke vrouw lief met lang,steil,blond haar dat sluik om haar gezicht ging.Ze keek hen aan met dansende,chocoladebruine ogen.Zij gaf Selena en Gabrielle een knuffel.'Selena!Gabrielle,'zei hun vader die zich naar hen toe bewoog,'Kom,er zijn mensen aan wie ik jullie graag zou willen voorstellen.

Reageer (3)

  • Eef95

    Ik vind ze ook wel mooi.xD

    je schrijft super snel en dat vind ik héél erg leuk. xD

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Ooooh ö, Nathalie, nie leuk voor jouw ouders! (N)

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Wow, Gill is op dreef. Haha.
    Super-Gill in actie! (cat)
    Oeee, mijn ouders hebben een naam verandering gehad. ^^
    Van Jan & Simone naar Alexander en Megan.
    Haha, ik vind Alexander en Megan leuker klinken. Sorry pap en mam. (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen