Foto bij 135| The Awful Fight

Ik hoor nog meer geschreeuw en we komen aan op een open plek, en ik wens dat ik daar nooit gekomen was…

It's the end!!!
Ik ga nog een epiloog schrijven maar daar moet ik nog even goed over nadenken dus ga ik er eerst nog een nachtje over slapen.

Ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben van mijn verhaal en ik bedank jullie allemaal voor de reacties, kud, het doorzettingsvermogen om tot het einde te blijven lezen en voor alles wat jullie nog maar kunnnen bedenken!

Dankjulliewel!!!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • JckSparrow

    Ik moest weer huilen vanaf het stukje met Alice :x

    1 decennium geleden
  • sheeba

    aub laat er een vervolg zijn met 'de volgende dag wordt ik wakker en zie ik dat het allemaal maar een droom was geweest!!!!!'

    1 decennium geleden
  • Cabbelera

    GVD$#@#!^$@%&&*@E!@#FVUYGT#@&!$^%!@#@^!#%*$(@!$^@@(&!GVD!^@R(&^@E^%WTF*(@^!)!(%#*^$&$^%!$&$#&!@*^%#|@!U&H67128$H!!!!!!!

    Nu zijn ze allemaal dood behalve Japser(huil)(huil)(huil)
    Ik zit hier weer gewoon te huilen voor mijn computertje:$(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • MsNowOrNever

    G*dv*rd*mme!!!! T*ring!!!! T*fus!!!!
    Je laat ze toch niet dood gaan!!!
    Ze mogen niet dooodd, en iddd Amused heeft gelijk!!!
    Heel mijn humeur verpest!!!!! GRRRRRRRRRRRrrrrrrr....

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    NEEEEHH !!
    laat dat een nachtmerrie zijn :O
    ze mogen niet dood zijn (huil)(huil)
    ik vind het wel een GEWELDIGE Story <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen