Chapter 4
Maeyke;
dinsdag 28 augustus:
het was even wennen aan het feit dat Elyza en ik nu vampiers zijn. ik wist niet eens wat ik deed toen ik dat hert zag, Elyza en ik sprongen erop af en ineens voelde ik het bloed tussen mijn lippen. het was warm zoet en ik kon niet stoppen met drinken. Elyza en ik keken elkaar aan. haar ogen leken wel van caramel, ze waren zahct goud en ik vroeg me af of die van mij dat ook waren. ik voelde dat mijn zintuigen erg versterkd waren. ik hoorde elk blad ritselen, ik rook elk bloemetje in het bos en ik zag van wel bijna 500 meter ergens herten staan. omdat we net gejaagd hadden renden we weer terug. maar net toen we het huis zagen, zagen we een grote pick-up staan. dat kon maar een ding betekenen. ik keek Elyza aan, haar blik geschrokken. we liepen naar binnen. iedereen was er van onze nieuwe 'familie' Carlisle, Esme, Rosalie, Emmett, Jasper, Alice, Edward. maar er waren nog 2 andere Billy en Jacob. toen Elyza en ik binnen kwamen keken Jacob en Edward naar ons. Edward liep naar Elyza toe. "ze zijn boos omdat jullie verandert zijn" fluisterde hij tegen haar. Elyza draaide zich naar me om, maar ik lette niet op haar. mijn blik werd gevangen door Jacob. hij keek me aan, verbaasd en verwonderd. "zoals jullie zien zijn ze nog steeds weerwolven" zei Carlisle tegen Billy. "ja, maar ze drinken wel bloed" bromde hij, hij keek ons aan. ik rilde. Jacob kwam op me afgelopen. "mijn vader bedoelt het niet zo" zei hij met warme stem. ik had Jacob nog maar een of twee keer gezien, maar nu hij voor me stond kon ik hem beter bekijken. hij was lang gespierd en had kort stekelachtig zwart haar. toen ik in zijn ogen keek voelde ik een tinteling in mijn buik. ik keek snel weg. ik keek naar Elyza maar ze lette niet op mij, Edward en zij keken elkaar diep in de ogen terwijl ze samen fluisterde, ik zag de rest naar hun kijken, maar ik voelde Jacobs ogen op mij rusten. ik keek hem aan, hij keek mij lief aan, hij wilde net iets zeggen toen Billy hem onderbrak. "jullie zijn nog steeds weerwolven dus jullie mogen terug komen" zei hij. Elyza en ik keken elkaar aan. ze keek me geschokt aan en daarna keek ze naar Edward. Edward keek niet naar haar, hij keek boos naar Billy maar zei niets. Elyza keek weer naar mij. ik wist dat ze wilde blijven voor Edward en ik wilde ook blijven. ik wilde nooit meer herrinerd worden aan de tijd dat mijn ouders nog leefde. ik wilde nooit meer terug. "ehm..." ik keek naar Jacob, zijn ogen vol hoop. Elyza kwam naast me staan. als kleine kinderen konden Elyza en ik elkaars gedachten al horen en berichten naar elkaar sturen maar we maakte er nooit gebruik van omdat we het irritant vonden. maar nu leek het wel handig. "wat wil jij?" stuurde ik naar haar. "blijven" stuurde ze terug. ik keek haar aan. "ik ook" zei ik hardop. "we blijven" zeiden Elyza en ik tegelijkertijd.ik zag dat Edward Elyza's hand vastpakte. ik keek naar Jacob, zijn hand streek over mijn wang.zijn hand was gloeiend heet maar ik vond het fijn. "kom we gaan, we verdoen onze tijd hier" bromde Billy. Jacob boog zich naar me toen. "ik zal op je wachten als je van gedachten verandert" fluisterde hij en hij kuste me op mijn wang. toen draaide hij zich om en liep de deur uit.
Reageer (4)
Supeeer(H)
1 decennium geledenlovee it(H)
Snel verduuur(flower)
volgens mij is hier iemand ingeprent
1 decennium geledenlove it, snel verder
leuk verhaal!
1 decennium geledenheb 'm net helemaal gelezen!
snel verder!
Omg! Jacob is op hjaar ingeprent!!
1 decennium geledensnel verder!