{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Seventy-five.]
Selena en Gabrielle merkten dat het erg moeilijk stappen was met zware,natte jurken die op hun lichaam plakten.Toen ze terug in het bos waren begon Gabrielle te praten.’Hoe leggen we nou in hemelsnaam uit dat we nat zijn geworden?’vroeg ze.’O,maar jij bent toch in een gekke bui in het water gesprongen en mij meegetrokken?’Selena grijnsde,’Want iedereen zal toch al zeker weten dat jij zo’n gekkerd bent?’Ze knipoogde naar haar zus en Gabrielle duwde haar zachtjes.’Of jij was weer onhandig en om net niet in het water te vallen,greep je mij vast en dus vielen we samen in het water,’grapte ze,’Dat zullen ze vast wel beter geloven.’Selena rolde met haar ogen.’Maar hé,hoe kwam het dat hij al nat was,samen met Peter?’’Wel..,’Selena wist niet waar te beginnen,’Omdat ik verloren was gelopen in het bos kwam ik terecht op het strand.Ik zag een meermin Melody,die me naar haar toe lokte.Zij dacht dat ik Andalusiaans was..of Telmarijns,nou ja,in ieder geval gewoon slecht en wilde me het water insleuren.Dan kwamen Peter,Lucy,Bella,Edmund,Caspian en Susan aanlopen.Ik viel in het water en Peter sprong erin om me te helpen.’’Kon je dan niet zelf zwemmen?’vroeg Gabrielle geamuseerd,’Of was het expres zodat hij je kon redden?’’Gabby!’Selena werd rood,’Ik kan zwemmen maar op zo’n moment dacht ik er wel niet aan om te roepen dat hij niet hoeft.’Gabrielle grijnsde naar haar,hopend iets te ontdekken dat het zou verraden.’Oh neen!’herinnerde Selena zich,’Het etentje!We vergeten het weer!’Gabrielle keek haar verschrikt aan.Ze waren het echt terug vergeten,iedereen zou er al zijn.Snel begonnen ze te lopen,naar het kasteel.Waar ze stilletjes naar de badkamer slopen om andere kleren aan te doen en hun haar te drogen.
Reageer (4)
Hihi, of nee.
1 decennium geledenSelena zegt:‘Pap, ik ben met Peter wezen zwemmen en Gabrielle met de anderen.’
Kan ook toch?
snel verder
1 decennium geledenIk kom straks gezellig met Evi eten.
1 decennium geleden& Mijn maag begint te knorren dus schrijf maar snel
verder.
xx
Zeeg zijn we nog niet aan het eten ik heb dus wel honger!!
1 decennium geledengrapje hoor
snel verder