Gabrielle kwam naar hen toe.’Ach Gabby,’zei Selena lacherig,’Je ziet er niet uit.’en probeerde de takjes uit haar haar te doen maar Gabrielle duwde haar arm weg.’En jij dan!’zei ze geschokt,’Selena,jij bent helemaal nat!Wat is er gebeurd?’’Lang verhaal..,’mompelde Selena en keek naar Peter.’Dankje.’’Het is niets hoor,’zei Peter en wringde zijn shirt uit.Hij durfde niet naar haar te kijken.Susan keek teder van hem naar Selena.’Is er bij jullie veel gebeurd?’vroeg Bella.’Wel,’Gabrielle begon te vertellen,’We hebben mensen ontmoet die ook tegen de oorlog zijn en spijtig genoeg ook Glozelle.Ook probeerden ze ene Witte Heks tot leven te wekken.Maar dat is niet gelukt door ons.’’Wàt?!’zei Edmund verschrikt,’De Witte Heks?!’Selena knikte.Caspian keek naar Peter:’Dit gaat nog erg serieus worden!’’Ach,’zei die,’Door Selena en Gabrielle is Jadis er niet.Bedankt,je had niet kunnen bedenken wat ze kan.Selena bloosde en Gabrielle vervolgde:’En wat hebben jullie gedaan?’’Wel,eerst hebben Bella en Edmund toegegeven dat ze verliefd zijn.Ze hebben Caspian geplaagd met hem kapitein “zeekoe” Haak te noemen.Peter heeft jou gezien,Selena en ja,veel is er niet gebeurd,’zei Lucy gretig.Gabrielle keek verwonderlijk naar Bella en Selena grijnsde om het haakgedoe.Wat niemand zag was dat Edmund tot zijn knieën in het water stond.’Hé Caspian!’riep hij.Caspian draaide zich om en Edmund gooide water in zijn gezicht en op zijn kleren zodat die nat waren,’Raaak Haak!’’Jij kleine..!’grijnsde Caspian en stortte zich op Edmund,zodat ze allebei het water invielen.Ze probeerden elkaar nog natter te spatten,maar ze waren al kloddernat.Bella sprong op Caspians rug die door die onverwachtte beweging terug in het water viel,wat de bedoeling was.Lucy sprintte samen met Gabrielle gillend van het lachen het water in.Selena ook, ze was toch al nat.Dan kon dit geen kwaad.Dat deed Peter ook en dan kon Susan ook niet anders.iedereen spatte elkaar nat.Gabrielle,die in het water was gedoken herinnerde zich dat ze naar het kasteel moesten.Het diner.’Selena,’Gabrielle keek haar met triestige ogen aan,’Het diner.’’Oh neen!Dat is waar!’Selena hield haar handen voor haar mond.’Hé?Gaan jullie nu al?’vroeg Lucy treurig.’Ja,’zei Gabrielle,’Het kan niet anders.We zouden wel willen hier blijven maar onze vader zal ons vervloeken!Dus sorry..’’Ik begrijp het,’zei Caspian triest.Van de meiden kregen Selena en Gabrielle een knuffel,van de jongens een handje.Samen liepen ze terug naar het strand.Peter zorgde ervoor dat hij naast Selena kwam te lopen.’Selena?’Ze keek hem aan.’Wat?’’Tot morgen?’Zijn ogen keken haar vragend aan.’Ja,’ze zette haar liefste glimlach op,’Ik zal er zijn.’Peter grijnsde.Na een gedag gingen ze terug,met de blikken van Peter,Lucy,Bella,Edmund,Susan en Caspian in hun rug.

Reageer (3)

  • Pylae

    Haha, dat watergedoe was lól! xD.
    Caspian is zeekoe, hij is te lui om mij te dragen. :)

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Yoepie, ben echt benieuwd naar dat stukje tussen Selena en Peter. (A)

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Ja tot morgen maar nu gaan we eten!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen