Foto bij - 41. Short summary, just a short one

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (32)

  • IAmMeForYou

    Egt die tim mag gewoon dood vallen.
    Niemand heeft hem nodig hiero op deze aardbodem.
    we zouden er juist veel beter op worden als hij gewoon plotseling verdween (kan ik trouwens best voor zorgen hoor (A) Behalve dat hij in deze story leeft en niet in Real Life...)
    Nou waar was ik, owja Dus Tim Mag gewoon verdwijnen en iedereebn wordt weer happy. En over een paar jaar gaan Justin en Laina trouwen en dan komen er allemaal mini-Justin's en mini-Laina's :)

    kortom: Snel Verder <3333333

    1 decennium geleden
  • Bieberconda

    die stomme tim, ik hoop dat ie dood valt.
    en dan ga ik lekker evil lachen. (:
    weetje dat ik ooit heb gelezen dat er een vrouw een snee had, die ook jeukte en er na een tijdje een kleine bobbel vormde, ze naar de dokter ging en er spinnen uitkwamen toen ze het opensneden?
    Just saying (:

    1 decennium geleden
  • Explore

    tim tim tim... die naam alleen al daar heb ik zoiezo al slechte herrineringen aan... (niet op de manier van laina.. hahaha)
    mr i love your story...
    xxxx

    1 decennium geleden
  • SilverXStar

    super snel verdeer hijs echt toppie ik hou van jou en je geile story xp sorry dat moest gwn ff hoor ben een beetje in een rara bui nu en ik verveel me dus dan ga ik nu dus maar even een lang berichtje achterlaten met onzin denk ik.
    wrm sla je hem nou ok ok het heeft met Tim te maken maar Justin is niet zo hijs anders hijs liever en knapper ok heb ik dat nou gezegt ik hou alleen van zijn muziek maarja ookal zijn sommige foto's van hem echt facking cute is dat wel toegestaan facking cute denk het niet ik ga hem aangeven bij de politie hoor voor te veel cuteness.
    ow Minho wil ook wat zeggen hij trekt steeds aan mijn arm en dat is echt irritant nou dus hier komt Minho ff.
    hey Esther hier ben ik dan Minho ik heb jouw hoofdstukie dus ook mee zitten lezen ookal snap ik er niet echt veel van vond ik hem toch heel leuk maar aan dagboek is toch privé wrm zet je het dan hier op die site van je das toch niet normaal joh ow wacht ik snap het al het is voor het verhaal ja mijn hersens werken nog niet zo goed ben pas net wakker en zit er nu als een verzopen kat bij omdat ik net ben wezen douchen ;p
    ok lekker belangrijk maar ik weet ook niks meer te zeggen dus ik ga nu maar even eten denk ik want dat heb ik nog niet gedaan en Debby al weer wel niet lief he ze wacht niet eens op mij ik wel altijd op haar hoor maaar zij niet op mij ok dat laatste is een beetje gejockt ze wacht wel altijd alleen net niet omdat ik nog lag te slapen.

    nou doei doei Sarang Heyo van mij en Debby

    dus snel verder hoop dat je dit berichtje leuk vind en ik doe dit omdat ik en Minho ons vervelen xp

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    (K)(K)(K)(K)(K)(K)

    1 decennium geleden
  • IRVVIN

    Verdeeeer<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen