Alstublieft!
Hij is een beetje kort maar ik beloof dat de volgende langer wordt!
xoxo

Deidara pov
Langzaam loop ik terug naar de grot. Dit is niet zoals ik het in gedachten had voorgesteld. Ik dacht dat, als we elkaar weer zouden ontmoeten, we blij zouden. Maar helemaal niet dus. Ze was razend. En ze sloeg me! Ze heeft me nog nooit geslagen. Ten minste, niet op deze manier. Ik zucht. Ik wilde haar alles uitleggen maar ze heeft me de kans niet eens gegeven!
Je wil mij niet meer zien en je stad ook niet. Je hebt ons allemaal verraden. En ik je niet naar je stomme uitleg luisteren. Ga gewoon verder met je leven. Probeer Naruto maar te vangen. Maar weet wel dat ik altijd bij Naruto zal zijn om hem te beschermen.
Ik bijt op mijn lip. Ze zal er zijn… Dus dat betekent dat, als we vechten om Naruto, ik tegen haar vecht. En misschien…Ik schud mijn hoofd. Als het zover komt dat ik haar moet vermoorden… Ik zucht. Ik heb geen keus. Als er andere Akatsuki leden bij zijn, moet ik haar vermoorden. Ik bal mijn vuisten. Koppige meid! Waarom liet ze me niet praten? Ik had dingen uit kunnen leggen. Ik weet zeker dat als ze de waarheid zou weten, ze wel normaal met me zou praten.
Ik loop de grot binnen. Het is donker. En koud.
‘Waar de hel ben jij geweest?’
Ik draai me om en staar in Sasori’s ogen.
‘In het bos. Dat had ik toch gezegd?’
‘Moest je daar echt zo lang over doen?’

Ik grijns. ‘Heb je me gemist, hmm?’
Sasori grimast. ‘Helemaal niet.’ Dan loopt hij weg.
Ik loop naar mijn ‘kamer’. Nouja, het is niet echt een kamer. Meer een kleine grot in een grot. De kaarsen branden wat zorgt voor een beetje licht. Ik val neer op mijn bed en staar naar het plafond…

Reageer (3)

  • Kyoru

    star chan, Jou are weird zijn
    maarja, please snel verder please^^
    xK.K.

    1 decennium geleden
  • weirdbiscuit

    aaw hugt deidei


    Nu weet ik nog niet wat hij wou zeggen !!! Ik wil deidei zijn verhaal weten !!!!
    snel veder !!!!
    xxemma

    1 decennium geleden
  • goshoKuzame

    ahahha dat klinkt hell melig XD een kleine grot in een grotXD oke miss niet maar ben zelf melig XD

    snel verder O_OO_O!!

    xxStar-chan(H)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen