dertien
previous
‘Ey Yara! Wat is er? Niks om aan te trekken?’ Ik moet lachen. ‘Daar heb ik nog niet eens naar gekéken!’’Wat!!?! Yara! Over een uur moet je klaar zijn!’‘Ik weet het. Maar Jen, luister even…’

b] Tom pov[/b
‘Bill, ben je klaar?’
‘Ja, ik kom!’

Ongeduldig sta ik bij de voordeur van ons appartement te wachten. Ik ben iemand die het haat om te laat te komen en dat moet je écht niet hebben als Bill je tweelingbroer is.
Even later komt hij de gang inlopen. ‘Sorry, sorry!’ zegt hij als hij mijn blik ziet. ‘De volgende keer kom ik echt op tijd.’
Ik schud mijn hoofd. ‘Dat zeg je echt iedere keer. Nou, kom op. We gaan. Georg en Gustav staan op ons te wachten.’
We lopen naar buiten en ik draai de deur op slot. In de auto zet Bill meteen zijn muziek aan en ik laat hem maar. De vorige keer hebben we mijn muziek geluisterd.
‘Ik heb er echt zin in!’ zegt Bill dan en hij kijkt me vrolijk aan.
Ik grinnik: die jongen heeft altijd óveral zin in.
Bill schiet in de lach om mijn gezicht. ‘Hou maar op. Ik weet wat je denkt.’
Grijnzend kijk ik hem aan maar richt me dan weer op de weg.
‘Yara en Jenny zijn echt twee ontzettend leuke meiden,’ vervolgt Bill zijn verhaal. ‘Ik bedoel: niet dat ik ze zo vaak zie maar de keren dat ik ze zie is het altijd wel gezellig.’ Hij draait zijn hoofd naar mij. ‘Vind je niet?’
Ik haal ontwijkend mijn schouders op. Bill is al dingen aan het vermoeden en ik heb geen zin om die vermoedens te bevestigen. Hij vermoedt het denk ik al wel een paar weken maar goed. Hij loopt allemaal heel sneaky opmerkingen te maken en het is vreselijk irritant. Nou ja, ik sta er zelf ook wel van te kijken. Had je twee maanden terug tegen me gezegd dat ik binnenkort verliefd zou worden, had ik je voor gek verklaard. En ik weet niet eens of het verliefdheid is of iets anders. Ik weet alleen dat Yara constant in mijn hoofd rondspookt en dan ik de kriebels krijg als ik haar zie.
Na een kwartiertje rijden komen we aan bij Georgs huis.Ik toeter een keer en het duurt niet lang voor mijn twee beste vrienden naar buiten komen lopen.
‘Een goedenavond,’ zegt Georg en hij ploft neer op de achterbank.
‘Hey,’ zegt Billl.
Gustav doet de deur dicht en ik begin te rijden. We praten een beetje over van alles en nog wat maar vooral ook over het album. We zitten echt boordevol ideeën en we weten zeker dat dit album gaat knallen. Dat kan gewoon niet anders!
‘We zijn er,’ zeg ik overbodig en ik parkeer de auto op de oprit.
We stappen uit en ik bel aan. Het duurt lang voordat er iemand komt en dus bel ik nog een keer.
‘Ik koooom!’ horen we dan iemand van ver roepen.
We kijken elkaar droog aan. ‘Het zal me niks verbazen als die zometeen in haar badjas naar beneden komt lopen,’ grijnst Georg.
Ik bijt op mijn lip om een opmerking binnen te houden. Dan gaat de deur open en staat Yara er. Helaas niet in haar badjas maar gewoon met haar kleren aan. Toch ziet ze er zo ook echt uit om op te eten…
Ik krijg een stomp van Bill die me waarschuwend aankijkt. Ik herstel me snel en kijk weer naar Yara. ‘Hey.’
Yara glimlacht. ‘Hey, jullie zijn vroeg!’
Bill grinnikt. ‘Tom is een snelheidsduivel hoor.’
‘Ja, en niet alleen op de weg,’
merkt Gustav op.
Yara begint te lachen maar ik kan Gustav wel schieten. ‘Nou, kom binnen,’ grinnikt Yara.
Het valt me op dat ze in een heel goed humeur is. Zou dat gesprek met haar vader dan toch niet zo erg zijn geweest als ik dacht? David keek in ieder geval niet vrolijk toen wij weggingen.
‘Ga maar naar de woonkamer, ik pak even wat drinken,’ zegt Yara als we onze jassen hebben opgehangen.
In de woonkamer plof ik neer in de bank. Ik strek mijn benen. ‘En Georg. Nog wat van plan vanavond?’ vraag ik grijnzend aan hem.
Georg kijkt me grijnzend aan. ‘Zoveel dat jij het niet wilt weten.’
Ik schud mijn hoofd. Die jongen is echt nog erger dan ik hoor. Dat geef ik eerlijk toe. Dan komt Yara weer de kamer inlopen met de glazen drinken in haar hand. Dankbaar neem ik mijn Cola aan en neem een slok. Yara ploft op de andere bank neer naast Georg.
‘Hé Yaar. Even nieuwsgierig. Heb je een vriendje?’ vraagt Bill dan ineens.
Yara schudt haar hoofd en ik betrap mezelf erop dat een gevoel van opluchting door me heen stroomt. ‘Nee hoor. Ik ben nog vrijgezel.’
‘Ook niet iemand op het oog?’
vraagt Bill met wiebelende wenkbrauwen.
Oh, ik kan hem wel vermoorden!
‘Nah, niemand speciaal of zo.’
Nou, bedankt Bill. Je maakt mijn humeur er stukken beter op! Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze nu niet toe wil geven dat ze iemand op het oog heeft…
Een kwartier later gaat voor de tweede keer de bel. Meteen springt Yara op en ze racet naar de voordeur. Niet veel later horen we twee gillende stemmen in de gang.
‘Eh. Oké?’ Gustav kijkt ons verbaasd aan. ‘Heb ik iets gemist?’
‘Niet alleen jij,’
zeg ik en ik kijk verbaasd naar de deur waar Yara zojuist door verdween.
Dan komt ze weer naar binnen met Jenny. Ze grijnzen van oor tot oor. ‘Nou, we zijn compleet,’ grijnst Yara.
‘Ja, dat hadden we gehoord,’ merkt Bill droog op. ‘Wat was dat voor gegil?!’
Yara’s grijns wordt nog breder. ‘Dat vertel ik je nog wel een keer. Zullen we gaan?’
We knikken instemmend en staan op. Maar weer eens geluk dat ik zo’n grote auto heb. Nu hoeven we niet bij elkaar op schoot te zitten.
‘Naar welke club gaan we?’ vraagt Jenny.
Ik kijk via mijn spiegel naar Georg. Hij had er een in gedachten.
Georg kijkt ook naar mij. ‘Weet je nog dat we vorig jaar een week vrij hadden? Toen gingen we ook naar zo’n club die echt helemaal geweldig was!’
Ik knik: ‘Natuurlijk weet ik dat toch! Het was echt helemaal te gek.’
Georg grijnst. ‘Daar gaan we heen.’
Nou, ik ben het er helemaal mee eens. Het was daar echt zo super vet! En het ligt helemaal voor in Berlijn dus ver rijden is het ook niet.
Na een kleine twintig minuten staan we al op de parkeerplek van de club. We stappen uit en gooien de jassen in de wagen. Die zijn alleen maar irritant. Het beste aan deze club is dat er mensen komen die gewoon normáál zijn. Ik bedoel hiermee dat we niet eerst een uur bezig zijn me gillende meisjes van ons af te schudden. Hartstikke leuk natuurlijk maar vanavond heb ik er op de een of andere manier helemaal geen zin in.
Binnen is het feest al vol aan de gang. Bill stoot me aan. ‘Dit gaat leuk worden!’
En hij krijgt helemaal gelijk: het is een fantastische avond! Ik dans, neem een drankje, ga weer dansen, neem nog een drankje en stort me vervolgens weer de dansvloer op. Ook aan vrouwelijk schoon ontbreekt het hier niet. Ik ben heel mijn tijdsbesef kwijt als ik voor de honderdste keer aan de bar sta. Ik bestel wat drinken en merk dan pas dat Yara naast me staat
‘Hey,’ grijns ik naar haar.
Ze grijnst terug. ‘Hey! Goede club hè?’
Ik knik. ‘Zeker!’
Dan komt de barman aan met mijn drankje. Yara bestelt haar drinken en wil betalen maar ik ben haar voor en druk een muntje in de hand van de barman.
‘Hey!’ zegt Yara verontwaardigd.
Grijnzend kijk ik haar aan. ‘Deze betaal ik. Maar dan moet jij met me dansen.’
Ik merk dat Yara een beetje van haar stuk is maar ze hersteld zich snel. ‘Oké, is goed.’
Ze neemt haar drankje aan van de barman en samen drinken we ons glas leeg.
‘Kom mee,’ zeg ik tegen haar en ik trek haar mee de dansvloer op. Er is een heerlijk opzwepend nummer aan de gang en ik vind het heerlijk om naar Yara te kijken terwijl ze voor me danst.
‘Ben eens eerlijk,’ zeg ik terwijl ik haar heupen vastpak en haar tegen me aantrek. ‘Heb je écht niemand op het oog?’
Yara’s ogen beginnen te twinkelen. ‘Nou, misschien wel,’ zegt ze dan.
Het komt misschien door de drank maar mijn buik begint allemaal buitelingen te maken en iets zegt me dat het níet door de drank komt.
‘Okey, even voor de minnaars onder ons!’ roept de DJ dan door de microfoon en het volgende moment begint er een langzaam nummer te draaien.
De singles verlaten de vloer en de stelletjes beginnen te dansen. Ik kijk aarzelend naar Yara en zij kijkt al net zo aarzelend terug. Dan neem ik de eerste stap en ik sla mijn armen om haar middel. Ik zie een klein glimlachje op Yara’s gezicht en ze slaat haar armen om mijn nek. Haar lichaam wat zo dicht tegen het mijne is, zorgt ervoor dat een gevoel van opwinding door me heen stroomt. Ik voel iedere millimeter van haar lichaam en daal dan langzaam met mijn handen naar haar kont.
‘Stoute jongen die je bent!’ fluistert Yara zachtjes in mijn oor maar ze houdt me niet tegen.
Grijnzend leg ik mijn handen op haar kont en zo staan we daar op de dansvloer.
En ik heb zo’n idee dat ik misschien toch wel verliefd ben.

Reageer (15)

  • MeLovesMusic

    aaaahw
    gaaf xD
    Tom verliefd..
    .. maak je ook niet elke dag mee :P

    Verder ^^

    1 decennium geleden
  • L

    Bill grinnikt. ‘Tom is een snelheidsduivel hoor.’

    ‘Ja, en niet alleen op de weg,’ merkt Gustav op.


    OMG toen ik dit las pistte ik serieus bijna in men broek van het lachen:P. Geen grapje, ik weet niet waarom maar ik vond het zo grappig.

    ‘Stoute jongen die je bent!


    deze zin vond ik ook al zo grappig:P Maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik toch al melig was.

    Maargoed al met al was dit dus een hele grappige quiz:P Enne dat Tom verliefd is vind ik toch even het snufje schattigheid in je quiz want hem natuurlijk weer helemaal perfect maakt!:D

    Nou ik gaa zeg maar nu even hoofdstuk 18 lezen van live on the campus!

    Snel verder!

    (H)-L ..xxKuss!

    1 decennium geleden
  • sarinakhe

    verderrr jij (H)

    1 decennium geleden
  • LoveSomeone

    Super!!!!!!

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    woehaah snel verder hij is leuk :D:D
    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen