Deeeltje 67 (A)

Toen Peter zijn eten had gegeten,dacht hij aan iets.De brief voor Selena,zou hij het doen?Hij wilde haar terugzien,met hart en ziel maar zij,zou zij hem willen zien?Hij kon het erop wagen.Hij wierp een blik naar buiten.De nacht was aan het vallen.Misschien kon hij zeggen dat hij ging slapen,ja.Lucy zou nu nog niet in bed willen dus kon hij gerust schrijven.’ik ga slapen,’zei hij met onschuldig gezicht,’Ik ben moe..’’Hé Pete,!vroeg Edmund,’Is er iets mis?Je gaat nooit zo vroeg slapen!’’Ach nee,Ed,’grijnsde Peter,’Ik ben gewoon moe,dan ga ik slapen!’’Héé Peter!’zei Lucy beschuldigend,’Jij bent diegene die Susan kan overtuigen dat ik langer op mag blijven!Ga nou niet weg!’’Ik denk dat Susan je dan door dit langer zal laten opblijven ,’grijnsde Peter en knipoogde naar Susan die glimlachte en hem samenzweerderige blik toewierp.Zij wist wat hij ging doen.’Slaapwel..,’zei hij aarzelend en na een ‘slaapwel’ van iedereen in koor ging hij naar zijn slaapkamer.In de slaapkamer,samen van Lucy,keek hij naar papier.Na even zoeken vond hij dat samen met een witte ganzenveer en een potje inkt.De Narniërs schreven nog met veren,tot de grote ergernis van de Pevensie’s want een balpen is toch veel gemakkelijker.Na heel wat geklungel wist Peter een goede brief te schrijven.Volgens hem scheelde er altijd wel wat aan zoals een foute spelling,de foute woorden gekozen,een inktvlek gemaakt of de brief in een verkeerde volgorde.Dit is zijn brief.
Beste Selena,
Iedereen mist je hier,en ook Gabrielle natuurlijk.Het is hier nogal saai zonder jullie.Ik vond onze laatste ontmoeting leuk,hopelijk jij ook.Dus willen we dan misschien nog eens afspreken?Ik stel voor op dezelfde plek binnen twee dagen,in de middag,wat op de aarde 21 mei zou zijn.Als je akkoord bent tenminste.Ik hoop dat je komt
Peter.

Hij rolde de brief op en deed er een lint om.Snel verstopte hij het,voordat Lucy het in haar handen zou krijgen.Daarna kroop hij in bed maar slapen lukte pas wanneer hij voelde dat Lucy zich in het bed liet glijden.Ze wilde niet alleen gaan slapen.

Reageer (2)

  • Pylae

    Ja hé, Nathalie.
    Peter is lief. :]

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Aw, Lucy is echt zooo schattig. (flower)
    Peter ook natuurlijk, maar op een andere manier. :9~ Haha.
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen