drieënvijftig
previous
‘Lynn?’ Ik draai me om. ‘Ja?’ Papa glimlacht. ‘Mama heeft gebeld. Ze komt eerder thuis uit Brazilië. Dus als wij thuiskomen, is mama er al.’ ‘Ah echt?’ zeg ik enthousiast. Papa knikt. ‘Echt.’Whooooooooooooaaaaaaaaaaa :’D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • WeAllLoveUs

    Superquizlet^^
    Snelverderschrijvenalsjeblieft?=)
    xxx

    1 decennium geleden
  • lienerd

    Weiter!
    I Love It!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Shebaatje

    Heeyy<3

    Moet jij vandaag geen carnaval aan het vieren zijn?=P Of heb je speciaal voor mij (en alle andere lezers, die we voor het gemak nu maar eventjes vergetenxD) tijd vrijgemaakt om deze supermooie quiz er op te komen zetten?=)
    Ik ging laatst een film kijken 'how to loose a guy in 10 days'...en dat meisje die daar in speelt (Uhm(A) ben eventjes haar naam vergeten denk ik) maargoed, ik hoorde dus heel grappig van mijn mama dat zij al op haar 13e aan plastische chirugie deed:S I mean? Zij was dan wel de dochter van Goldie Hawn (die ook beroemd moet zijn, maar ik heb echt géén idee wie dat dan is ofzo..) maargoed. 13 jaar dus! En zo heel speciaal vond ik haar en nu ook weer niet uitzien.
    Maar! Wat ik eigenlijk wilde zeggen; in die film zat dus zo'n liedje 'you're so vain' hahah en ik vind dat nou echt wel zo'n nummer wat me aan Tom doet denken op een bepaalde manier, die denkt volgens mij soms ook weleens dat het allemaal om hem draait=P alhoewel...Bill heeft dat volgens ee beetje net zo erg, maar is wel een leuk liedje! Moet je maar een keer luisteren anders. Van Carly Simon.
    En ik heb na de vakantie gewoon die reken/taal toetsen, nou is taal nog niet zo'n heel groot drama voor mij...maar dat rekenen *slik* hoofdrekenen nog wel, dat word echt gewoon een grote ramp ben ik bang. Maar ik ga gewoon elke dag oefenen en meer als mijn best kan ik toch niet doen, maarja=P het zou fijn zijn als ik hem toch wel in één keer haalde.
    Maar heel fijne carnaval<3 en ik ga weer heel geduldig wachten op weer een nieuwe en ga mijn supergeweldige boek ook maar eens proberen uit te krijgenxD..het wilt maar niet lukken, maar ik vind het wel een verslavend boek...Hmm=P dat klopt niet helemaal, maargoed.
    Daag<3(H)Loveyouu

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    Next .. !!
    egt GEWELDIG ^^
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • eefke93

    aah lief :)
    wel kut dat het de laatste avond van de tour is :(
    verderr!!
    xx.<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen