Deel 39 ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Nudity

    WHAAA, GEWELDIG!!!
    SCHNEL WEITEREN JIJ!!

    1 decennium geleden
  • Persianality

    aaah, zo lief
    Maak maar snel verder

    xoxo

    1 decennium geleden
  • Shebaatje

    Haayyy(A) daar was ik dan weer met mijn supergeweldige reactie=D missed me? Anyway, ik wilde eventjes zeggen hoeveel ik wel niet van Bill hou in dit verhaal..en van Tom in je andere verhaalxD alhoewel, Bill daar eigenlijk wel nét zo lief is. Maargoed=P
    En wat bedoel je precies met: Dat Bill misschien! wel op gelijke hoogte kan komen met Merijn. hahah als ik weer eventjes een gokje mag doen weet ik dat wel heeeeeeeel zeker=D. Ohh, maar ik mocht niet meer raden...Woops:$ You'lle have to forgive me.
    en eigenlijk vind ik Jenny ook heel lief, maar zij is gebaseerd op een lief persoontje dus moet ze wel lief zijn..en het slaat weer helemaal nergens op=D maarr...weetje wat me is opgevallen?=P je hebt nog geen berichtje gekregen van 'je allerbeste vriendinnetje'xD hahah. Ofnee..haha die komt niet voor in dit verhaal=P dan zou ze hem vast ook niet maken (hoe typisch) en mocht ze dit misschien toch lezen..voel je vooral niet aangesproken=D.
    En! ik ging dus kijken op die fansite wie er allemaal al kaartjes gekregen hadden heaa en er was 1 meisje uit Nederland, maar wel 4 uit Frankrijk! die vuile mensen zijn gewoon vet partijdigxD hahah en eentje was er uit Denemarken. Gaat die serieus helemaal naar Hamburg komen?! Hmm=P achja. hahah en ik mag er heen van mijn ouders, stel dat ik kaartjes win (ja Right=P hoeveel kans heb je daarop) hahah maar anyway=) ik ga weer wachten op het volgende deel van jou geweldige Tom verhaal<3 dus schrijf maar snel verder! En vanavond zeker deel 3 van Lord of the rings?=P hahah (hoezo verslaafd)
    Love<3 xx

    1 decennium geleden
  • YourAngel

    heyhey :D
    hij was weer mooi:D
    uhm,, jah en wat moet ik verder zeggenb..
    als je zin heb moet je verdr gaan^^
    X

    1 decennium geleden
  • Lacrymosa

    Verder!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen