Soms verbaas ik me echt. Ik had niet verwacht dat in een paar weken je leven zo kon veranderen. Maar het tegendeel is bewezen. Embry en ik zijn weer samen, Jacob is pissed dus die spreek ik niet meer, Sasja vindt me gestoord omdat ik Embry nog een kans heb gegeven maar ze steunt me wel. Bella was helemaal into the Cullens. Dat was vorig schooljaar ook al zo, maar toch het is dit jaar anders. Ze zijn closer en dat niet alleen, ze zijn kleffer. Maar het is allemaal zo raar, eerst ruzie met Embry en best friends met Jake. Nu heb ik Embry weer terug en heb ik ruzie met Jake en om heel eerlijk te zijn, ik mis Jake! "Christine!" hoorde ik ineens. Ik keek op en zag de leraar boos voor me staan. "Jaa?" vroeg ik met een fake glimlach. "Ik vroeg wat aan je" zei hij. "Ah... En wat vroeg u?" vroeg ik. Ik hoorde Sasja in de lach schieten. "Wat?!" vroeg ik verontwaardigd. "Niks" mompelde Sasja en ze keek snel de andere kant op. Ik zag dat ze moeite deed om haar lach in te houden. "Maar, wat vroeg u?" vroeg ik en ik keek de leraar weer aan. "Ach weet je wat, het is hopeloos. Jullie twee zijn hopeloos" zuchtte de leraar en hij ging weer voor in de klas staan. "Waarom lachte je nou?" vroeg ik aan Sasja. "Zijn gulp staat open" zei Sasja zacht. Ik begon keihard te lachen en keek naar de leraar. "Verrek je hebt gelijk" zei ik lachend. "Waar heeft ze gelijk in?" vroeg de leraar. "Tocht het niet daaronder?" vroeg ik. De leraar keek me verbaasd aan. "Uw gulp staat open" zei Sasja en ze begon ook weer te lachen. De leraar werd knalrood en keek ons woedend aan. "Sasja en Christine! ERUIT!" riep hij boos. "Oke!" zeiden we tegelijk en we pakten onze spullen in. We liepen het lokaal uit en gingen naar de kantine. "Wat zei hij nou eigenlijk tegen mij?" vroeg ik aan Sasja terwijl we een plekje uitzochten. Sasja keek me even verbaasd aan. "Geen idee, serieus, ik weet het niet meer" zei ze en ze dacht nog eens diep na. "Hmm, balen. Ik ben best nieuwsgierig" zei ik. "Nou kom op, we gaan het vragen!" zei Sasja en ze stond op. Ik sprong ook overeind en ging achter haar aan. Sasja klopte op de deur en deed hem toen open. "Meneer, wat zei u net nou eigenlijk tegen Christine?" vroeg Sasja. De hele klas begon te lachen en de leraar werd weer rood. "GA WEG!" riep hij boos. "Nou, volgens mij was dat niet het gene wat u daarstraks tegen haar zei hoor" zei Sasja eigenwijs. "SASJA, WEG NU!" riep de leraar. "En ik dan?" vroeg ik en ik stak mijn hoofd ook om het hoekje. "JIJ OOK, JULLIE BEIDE, WEG!" riep de leraar. "Het is maar goed dat u geen tijdbom bent, anders was u al meerdere keren ontploft" zei Sasja en ze sloot de deur. "Zullen we gaan winkelen,ik heb geen zin meer in school" zei Sasja. "Klinkt goed, klinkt heel goed!" zei ik. We haalden onze tassen op en gingen daarna naar de parkeerplaats toe. "Port Angles?" vroeg Sasja. "Jup" zei ik en ik stapte in de auto. Het is lang geleden dat ik het zo gezellig met Sas heb gehad!

Reageer (8)

  • lauraXx

    Damn... wat een chagrijn :O
    Ik ben moe :( en ik moet gaan! :O
    want anders mis ik het pontje zoo :O :(
    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    snel verder

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    Kijk, nu, ga k me doodleuk uitleven, :Y)

    Weer geweldig geschreven schattepatat!(H)

    Xx,

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen