Stoooooooooooooooooory

Hun vader schudde zijn hoofd en kwam voor Selena en Gabrielle staan.'Doe hen niets.Zij weten niet wat dit is,vergeef hen,'riep hij bezorgd maar er was een tikje dankbaarheid in zijn stem.'Hoe gaan we hen dan verslaan,hé?'beschuldigde Glozelle hem.De Witte Heks zou ons niet geholpen hebben,'suste hun vader hem,'Zij zou alleen met zwarte dwergen en monsters vertrokken zijn zinnend op wraak.''Wel, misschien weet je het niet maar ik ook! Ik probeer alleen maar te helpen!'zei Glozelle wanhopig.'Het is de Witte Dàme,'verbeterde het wezen,'Deze kinderen hebben het laten mislukken.Ze had ons heus wel geholpen,we hadden hetzelfde doel.'Selena en Gabrielle keken elkaar angstig aan.Dus die vrouw in het ijs was een heks.'Als ik u mijn leger mag laten zien?'stelde Glozelle voor.Hun vader keek Selena en Gabrielle aan.'Neen,'zei hij uiteindelijk,'Ik moet even met mijn dochters praten.Als jullie zo vriendelijk zouden zijn het vertrek te verlaten?'glozelle knikte ijzig en ging samen met Lamia naar buiten.Langzaam stierven hun stemmen weg.'Papa,waarom blijf je hem vertrouwen?'vroeg Selena wantrouwig.'Ach,liefje,'suste hun vader,'Hij is gewoon wanhopig,geef hem een kans.Hij is aardig.''Doe je verhaal,'zei Gabrielle bot'Oké,een tijd geleden hadden de Narniërs oorlog met de Telmarijnen.Volgens Glozelle hebben ze de Telmarijnen kapot gemaakt,dat is alles wat ik weet.Daarom moeten we die noorderlijke barbaren eens wat manieren leren,als ze voor niets oorlog maken!''Maar papa!De koningen en koninginnen hebben ons gevonden!'zei Gabrielle,'Ze waren erg aardig en Selena heeft zelfs bij de Hoge Koning moeten slapen omdat er te weinig plaats was!'Dat laatste floepte eruit.Selena murmelde een onverstaanbaar'O nee!' 'Wàt?!'siste hun vader bezorgd,'Wat?!Hij heeft toch niets gedaan,hoop ik?Anders zal dat hem zuur bekomen!''Neen papa!'zei Selena snel,'Er is niets gebeurd!Ze zijn erg vriendelijk!''Maar als ik te weten kom dat er wel iets is gebeurd!'zei hun vader kwaad.Zijn uitdrukking veranderde:'Maar nu het leuke nieuws.Morgen komt de gouverneur met zijn kinderen eten.Een dochter van zeventien,een zoon van achttien en nog een dochter van veertien.Ik ben zeker dat jullie hen leuk zal vinden.''Leuk!'zei Gabrielle enthousiast,'Oh Ooooh!En mogen Evi,Nathalie en Tobey ook? Alsjeblieeft?''Zijn dat de kinderen die jullie vandaag hebben gezien?'vroeg hun vader nieuwsgierig.'Ja!'zei Selena,'De familie Musso.''Dan zal ik de hele familie Musso ook uitnodigen,'zei hun vader even enthousiast als Gabrielle,'Ik ben benieuwd naar hen dus stuur ik een boodschapper.Maar ga nu maar slapen.Ik zie dat het avond is en morgen moeten jullie uitgerust zijn.'En dat gehoorzaamden Selena en Gabrielle.Na een nachtzoen gegeven te hebben gingen ze slapen.

Reageer (3)

  • Eef95

    Ik snap niet dat zo'n aardige papa oorlog gaat voeren.

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Hun pappie is toch wel aardig. =]
    xx

    1 decennium geleden
  • aya

    super :D
    snel verder:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen