{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part sixty-five.]
'Wat was er?'vroeg Lucy nieuwsgierig.Susan keek naar Peter,die wanhopig terugstaarde.'Ach,in verband met de familie,'loog ze,'Heel saai hoor.Peter dacht dat ik wel geïntresseerd was,voor jullie is het veel te saai.'Bella,Edmund en Lucy leken het te geloven en daarom slaakte Peter een opgeluchte zucht.Maar Caspian leek Susan niet te geloven.Hij herkende die uitdrukking op haar gezicht,ze hadden over iets anders gepraat.Maar gelukkig zei hij er niets over.'Weet je..Ik wil die familie die ons die informatie geeft ontmoeten,'zei hij enthousiast,'Ik zal Rippertjiep wel even gaan halen.'De anderen knikten instemmend en Caspian stond op.Rippertjiep zoeken,die wel ergens rondzwierf.'Hé,'zei Edmund trots,'Misschien is het wel een familie sterke centauren!''Of een stelletje prachtige dryaden!'ezi Susan dromerig.'Of Selena en Gabrielle zelf!'zei Lucy en viel bij die gedachte bijna op de grond,'Ik mis hen..''Ach,ik ook,Lucyluus'zei Bella en sloeg een arm om haar heen.Door de goede zorgen van Edmund deed haar enkel steeds minder pijn,hij leek dus maar omgeslagen te zijn.'Iedereen,Bella,'zei Peter glimlachend,'Of het kan toch ook een gewone lieve familie zijn die ons willen helpen en zich in Andalusia niet thuisvoelen.''Of!'zei Lucy die nu glunderde,'Het kan Aslan zijn!Aslan,ja!Die zich voordoet als de helpende familie!Jaaaaa!''Of misschien écht zijn familie!'grijnsde Edmund.Ze bleven nog een tijdje discussiëren tot Caspian kwam,met Rippertjiep.'Jullie wilden mij spreken?''Ja,'Bella nam het woord,'Wij zouden graag eens de familie die ons de informatie geeft ontmoeten.Als het gaat,hen uitnodigen hier,in het kasteel.'De anderen knikte als teken dat dat was wat ze allemaal dachten.'Ik zal de boodschap overbrengen,'zei Rippertjiep die zwaaide met zijn glinsterend zwaardje,'Als u wilt zeggen wanneer het mag plaatsvinden.''Alles is mogelijk,'zei Peter snel,'We passen ons schema wel aan aan de hunne.''Oké,Hoge Koning,'zei Rippertjiep eerbiedig,'Ik zal een verslag uitbrengen.'Na een korte buiging,wat Lucy op de zenuwen werkte,zoefde hij weg.Naar de mysterieuze familie.In Narnia was het de late namiddag,daarom aten ze nu hun avondmaal.
Reageer (2)
Ik krijg honger als ik dit lees.
1 decennium geledenik wil ook wel pizza.
Jammie, wat gaan ze eten? Pizza?
1 decennium geledenVerdeeeer! (:
xx