{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part sixty-four.]
White Witch.
Lalalalalala lalalalalalala
Vanuit de staf leek er wel ijs te komen.Hun vader staarde er ongerust naar.Maar ook met een andere emotie,een emotie die ze niet kenden.In het ijs dat langs de muur omhoog klom,leek een vrouw tevoorschijn te komen.Een vrouw met steil witblond haar en koude ijsblauwe ogen.Om haar lichaam zat een gemakkelijke blauwe jurk en haar ogen leken triomfantelijk.Ze zou prachtig geweest zijn,met haar bleke huid,als ze niet zo"n onheil uitstraalde.'Heil Witte dame,'zei de hekserige vrouw en knielde,net zoals Glozelle.'Maar dat is de Witte Heks!'prevelde hun vader tot Glozelle hem ook liet knielen.Selena en Gabrielle staarden er verschrikt naar.'Een druppel van Adams bloed en je zal me bevrijden.'zei de vrouw die het wezen de Witte Dame noemde met een koude,rustige stem.'Maar,'hun vader stribbelde tegen maar Glozelle pakte zijn hand en deed er een snee in met zijn zwaard.Een paar rode druppeltjes bloed viel op de grond.Gabrielle keek even naar de grond.Had niemand dan gehoord wat zich hier afspeelde.De hand van hun vader stak vooruit,door het wezen.'Geef het,mijn koning en wij zullen heersen.Dan ben ik de jouwe,'zei de Witte Dame overtuigend,'De jouwe.'Hun vader leek wel in een soort van trance en wendde zijn hand niet af.De Witte Dame stak haar arm,haar bleke arm uit het ijs.Dat was het enige wat ze kon doen en die,die kwam steeds dichter bij het bloedende hand.Opeens zagen Selena en Gabrielle een brullende Aslan aanvallen maar enkele seconden later was die weg.Het leek een waanbeeld te zijn.Daarna zag Selena een vage gebeurtenis van Peter in mariënkolder,wat jonger,vechtend met deze vrouw.Het leek een herinnering van iemand anders.Maar wat voor Selena en Gabrielle zeker was,was dat Aslan dit niet wilde,dat dit niet goed was.Helemaal niet.Daarom spurtten ze binnen.Iedereen keek naar hen maar Selena en Gabrielle trokken Glozelle's zwaard uit zijn handen en stak die in het ijs.De dame schreeuwde het uit en het ijs brokkelde af en van die Witte Dame was niets meer te bespeuren.'Nee!'gilde het heksenwezen en wou hen grijpen maar hun vader leek uit zijn trance ontwaken te zijn en riep:'Neen!Selena en Gabrielle.Laat hen met rust!'
Reageer (3)
Daarom dat Aslan hen naar hier heeft laten komen!!
1 decennium geledenMan, die Witte Heks doet er van alles om weer terug naar Narnia te gaan 0_0.
1 decennium geledenWel spannend. :]
xx.
Vet spannend stukje.
1 decennium geledenxx