Love story-Taylor Swift <3

Moet ik deze serie in een story zetten? n,o

In het kasteel vonden ze hun vader niet direct.Selena zuchtte,zij en Gabrielle dachten allebei het zelfde.'Glozelle..'nam Gabrielle de woorden uit de mond.Ze had er genoeg van dat hij hier rondzwierf.'Dan gaan we hem wel zoeken!'zei Selena met een gemaakt enthousiasme in haar stem.Gabrielle rolde met haar ogen maar nam haar zus' hand en begon te wandelen.Uiteindelijk hoorden ze GloZelle's stem;die ze natuulijk herkenden met zijn spaanse accent:'Ik heb een andere oplossing..'Gabrielle legde haar hand om de koperen deurklink en wou de deur openen maar neen,Selena deed teken dat het niet mocht.Allebei tuurden ze door het sleutelgat.Hun vader keek Glozelle ongerust aan,die rond de kamer liep en in een hoek stond iets,een ding dat nog onbekend was.De kap van zijn of haar mantel hing over het hoofd.'Hoe bedoel je?'vroeg hun vader die naar het kleinere wezen staarde.'Zij,Lamia,heeft me verteld over een kracht,een kracht die Aslan meer dan honderd jaar koest heeft gehouden.De koningen en koninginnen hebben op het nippertje de kracht overwonnen,'Glozelle's ogen waren roekeloos en kil,'Maar ik denk dat Lamia er hetbeste over kan vertellen.'Iedereen staarde nu naar haar.De zwarte kap knikte en stilletjes ging die af.Om het uiterlijk van dat wezen verschoot hun vader zich een hoedje.De huid zat vol met putten en in de ingevallen kassen van haar ogen zaten ze als zwarte knikkers.De neus was klein maar gebogen.'De kracht waarover we het hebben is machtig,'kraste het,net als een kraai,'Heel machtig.Het zal u dienen,o koning en u tot het toppunt van macht leiden.Samen met haar zal u heersen,de sterkste van de sterksten zijn.'De ongerustheid in Selena's en Gabrielle's vaders ogen was verdwenen.'Maar dan bedoel je..'zei hij,'Zei..'Glozelle knikte kwaadaardig.'We moeten een cirkel maken!'kraste de hekserige vrouw.Voor hun vader iets kon zeggen kraste Glozelle met zijn zwaard een cirkel in de vloer.Gabrielle greep angstig de hand van Selena nog harder vast.Het "ding" prevelde overstaanbare woorden terwijl ze iets uit haar mantel nam.Een stok,blauw en van ijs.Ze stak hem met een schreeuw voor de cirkel.Doordat gedoe had Gabrielle bijna geschreeuwd als Selena haar hand niet op haar mond had gedrukt.

Reageer (4)

  • Eef95

    NEE die heks weer.

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Ö.
    De Witte Heks 2 ?

    verder.

    1 decennium geleden
  • PuppyGirl

    hij is weeer is geweldig.. maar 1 ding, ik heb gelezen dat een Lamia een bloedmooie vrouw is die mannen verleid, en dat ze voor het onderste helft een dier is.. mjaa wat zeur ik ook xD hij is toch geweldig

    kuss

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Neee, stomme ijsheks!
    Spannend.
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen