Jaja, ik heb zeventien deeltjes geschreven:Y) Applaus xD

'Goed gedaan,'zei Evi goedkeurend.Nathalie knikte grijnzend.'Waarom doet zij zo?'vroeg Selena en keek Tiara met haar op en neer wippende blonde haren na.'Tiara is het populairste meisje hier,'legde Nathalie uit,'Haar vader heeft wat macht en omdat ze wel knap is,kijken heel wat mensen naar haar op.Jongens staan in een rij om haar vriendje te zijn en meisjes om haar beste vriendin te worden.'Selena rolde met haar ogen:'Maar waarom doet ze dan zo tegen jullie?'Evi haalde haar schouders op.'Wij weigerden haar aanbod om vriendinnen te zijn nogal te bot volgens haar zin.Andere meiden zouden er wel iets ergs voor willen doen maar ze staat ons gewoon niet aan.''Ze is gewoon een bitch waarvan het succes naar haar hoofd gestegen is!''Ja,'zei Nathalie instemmend,'Zo is Tiara.'Selena wierp een blik op Gabrielle,die aan het praten was met Tobey.In Engeland had ze ook veel mannelijke vrienden.Na een zacht tikje op haar achterhoofd gingen ze verder.Uiteindelijk vonden ze een gezellig cafeetje,waar ze iets dronken.Selena en Gabrielle kozen neutraal voor water omdat ze niet wisten wat te verwachten aan drank in Andalusia.Ze kwamen vanalles te weten.Nathalie,Evi en Tobey waren half Archenlands,dat kwam omdat hun vader van dat land kwam en net zoals Selena en Gabrielle hard tegen de oorlog waren.Na een tijdje besefte Selena dat haar vader nog met haar en haar zusje moest praten.'We moeten gaan,onze vader wilt nog met ons spreken,'zei ze triest.Gabrielle knikte.'O,'zei Nathalie verbaasd,'Oké.Het was erg leuk jullie gezien te hebben.''O!'Evi wipte op haar stoel als een kleuter,klaarblijkelijk had ze een idee,'Misschien kunnen jullie eens bij ons komen.Op een andere keer dan natuurlijk.''Of jullie bij ons,'zei Gabrielle enthousiast,'Ik ben zeker dat dat gaat mogen.'Nathalie grijnsde en Evi keek hen verwonderlijk aan.Zij was diegene die wist dat ze in een kasteel woonden,dat ze prinsessen waren.'Klinkt leuk!'zei Tobey prompt.Na veel gedag en knuffels gingen Selena en Gabrielle naar het kasteel.

Reageer (3)

  • Eef95

    Jaaa!! ik wil naar dat kasteel!!

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Leuk, leuk. (nerd).

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Gezellig! :Y)
    Ben blij dat je weer deeltjes hebt geschreven. =]
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen