{Narnia}When two enemies fall in love[Fifty-nine]
Na een innige groepsknuffel gingen ze allemaal terug naar beneden.Lucy was terug helemaal opgebeurd door Edmunds gekietel en Peters woorden.Het was waar,Aslan moest er zijn.Alleen vertoonde hij zich niet aan de buitenwereld,nog niet.Toen zij,Peter en Caspian net beneden waren weerklonk er een luid gebonk.Op de trap.Snel gingen ze terug,kijken wat er gebeurd was.Boven aan de trap stonden Edmund en Susan erg geschrokken,met hun handen voor hun mond.Beneden lag Bella,met haar hand pijnlijk om haar enkel.Ze beseften direct wat er gebeurd was.Bella was gevallen,van de trap.Edmund stormde naar beneden om haar te helpen,zo snel dat hij zelf bijna uitgleed en bij Bella belandde.Lucy keek bezorgd naar haar inmiddels blauwe enkel.’Is hij gebroken?”vroeg ze net zo bezorgd.Susan ging vlug naar beneden en zij samen met Peter keken naar haar enkel.In het vierde jaar van hun school,Saint Finbar,hadden ze erover geleerd.In Biologie.’Neen,’Susan bestudeerde haar enkel aandachtig,maar erg voorzichtig zodat ze Bella geen pijn zou doen,’Ik denk van niet.Eerder omgeslagen of gekneusd.Het lijkt niet zo erg.Maar het moet zeker wel in een verband,voor steun.’Bella beet in haar lip om geen tranen te laten lopen.Susan wou Bella ondersteunen maar Edmund knikte van neen.’Ik ga wel,Suus.’zei hij met een tedere blik op Bella.’Maar Ed!’stibbelde Lucy tegen,’We willen meegaan!’’Neen,laat maar.Edmund is al goed genoeg,’zei Bella.Een pijnig glimlachje kon ervan af.Edmund grijnsde en legde haar arm om zijn schouder.De rest keek hen bezorgd na,maar ging toch weg.Edmund staarde naar Bella.’Ik denk dat ik je beter kan dragen,’zei hij prompt.’Neen,Edmund.. dat hoeft echt niet.Ik red me wel.’Bella staarde hem aan.’Jawel’ Edmund had gelijk.De ziekenkamer was een eind van waar ze nu waren en Bella kon niet stappen op haar voet.Edmund keek haar zo doordringend aan zodat ze niet anders kon dan het aanbod accepteren.Daarom knikte ze ook.Edmund glimlachte en pakte haar op.Ze sloeg haar armen om hem heen en liet haar hoofd op zijn schouder rustten.Edmund bracht haar naar de ziekenkamer.
Reageer (3)
mischien is ze expres gevallen zodat ed haar zou dragen?
1 decennium geledenik loop een beetje achter ben 4dagen naar de zee geweest.
ik ga nu verder lezen.
Ö.
1 decennium geledenMaar het voordeel is dat ik wordt gedragen.
En hoi Gill. :]
Arme Bella. Nouja, ze wordt wel getild door dé Edmund. Toch is het zielig. ö
1 decennium geledenxx