[img] http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/45089000/jpg/_45089890_-52.jpg[/i]
-Tiara
Ice Ice Baby

Jadis in concert :Y)

Tiara.
Haaaaiii,
Ìk ben Tiara Gold,zeventien en woon in Valenta.Beter gezegd,het populairste meisje van Valenta.Ja hoor,ìk ben populair met een heleboel 'volg' vriendinnen.Ik ben eerlijk en erg vriendelijk,als je het mij vraagt.Maarja,als andere mensen niet vriendelijk doen.Maar nu moet ik gaan.


Toedels.



Nathalie en Evi keken er ook naar.Gabrielle en Tobey waren te druk aan het praten.'Dat zal die ene Telmarijn wel zijn,'zei Evi,'Hoe heette hij ook alweer?'Onopvallend keek ze naar Selena.Ze had haar broer en zus niet gezegd dat zij en Gabrielle prinsessen waren,dat probeerde ze duidelijk te maken.Daar was Selena blij om,om het nu te zeggen,dat was te snel.'Glozelle,denk ik,'zei ze zo onschuldig mogelijk,'Zo heet hij.''Ja,'stemde Nathalie in,'Ik snap echt niet wat er mis is met dat mens.Hij moet volgens mij in een gekkenhuis gestopt worden.Narnia slecht,komaan zeg.'Selena knikte heftig,verbaasd dat de mensen het wisten:'Die Glozelle..'zei draaide rondjes met haar vinger naast haar hoofd.Evi moest lachen.Wanneer de soldaten wegwaren kwam er een groep meisjes aan.'Oh neen,'zuchtte Nathalie.Een meisje,blond en zo te zien erg populair kwam naar hen.'Hé Mussokindjes,'zei ze arrogant,'Wiè zijn dat bij jullie.''Ik ben Selena,'zei Selena en probeerde vriendelijk te doen,ook al wist ze dat ze een totale bitch moest zijn.Ze legde haar hand op haar heup en bestudeerde Selena.'Wel,'zei ze tegen Evi en Nathalie,'Zou je mìj eens niet voorstellen?'Evi keek haar vernietigend aan:'Dit is Tiara,'zei ze bot.Tiara glimlachte.'Zou je niet beter met ons meekomen.Zij,zij zijn niet echt amusant.'Selena keek haar met grote ogen aan.Uiteindelijk vond ze haar woorden terug.'Neen,'zei ze vastberaden,'Ik wil niet.Ze zijn erg leuk.Wat ik nu niet kan zeggen van jou.'Tiara's gezicht vertrok en ging weg,kwaad.Daar zou Selena nog van horen.Evi en Nathalie glimlachten naar haar.

Reageer (2)

  • Nagaa

    Nouuu ik wou de bitch zijn. Das weer iets wat anders als wat ik normaal ben, ik ben dus totaal geen bich. Maja, je hebt nu ieamnd andersxD
    Snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Haha, Jadis in Concert! Die is goed. :Y)
    Tiara Gold; Van High School Musical. :P
    Oeee, ik glimlach. Dat is echt vet hip. :X
    Snel verdééér.
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen