"En wat is dat gene dan?" vroeg Embry nieuwsgierig. "Iets wat ik jou niet ga vertellen" zei Elena. Embry keek haar verbaasd aan. "Ik wil dit met Christine bespreken, onder twee ogen" zei Elena. Embry keek boos in onze richting maar stond toen op. Net als de andere overigens. Na nog wat gezwaai en gedoe was iedereen weg. "Nou vertel" zei ik en ik keek Elena nieuwsgierig aan. "Het gene wat jij bezit is zo krachtig en zo gevaarlijk" begon Elena. Oeh, dat klinkt leuk. "Je bezit niet alleen alle gaves die een vampier kan bezitten, nee jij bezit ook de macht over de elementen" zei Elena. "Elementen?" vroeg ik verbaasd. "Ja elementen" zei Elena. "En wat zijn die Elementen dan?" vroeg ik. "Water, Earth, Fire, Air.. Oftewel water, aarde, vuur en lucht" zei Elena. "Net als in avatar" mompelde ik. "Inderdaad, net als in avatar. En dat niet alleen, je heerst ook over het weer, jij kan het helemaal veranderen naar hoe jij wilt. Maar daarmee moet je wel oppassen, het is niet goed om moeder natuur te verstoren" zei Elena. "Dus, ik kan het ook laten onweren enzo?" vroeg ik verbaasd. "Inderdaad, maar Christine pas alsjeblieft op. Wees op je hoede. Als je te vaak je krachten gebruikt kan je jezelf verliezen" zei Elena. "Hoe bedoel je, jezelf verliezen?" vroeg ik verbaasd. "Het gevoel wat erbij komt kan op een gegeven moment zo goed aanvoelen, alsof je niks anders meer wilt. Neem nou oorlogsvoeders, die willen macht!" zei Elena. "Dus, je vergelijkt me met een persoon die oorlogvoert?" vroeg ik. "Ja, zo zou jij kunnen worden en ik neem aan dat je dat niet wilt" zei Elena. "Dat wil ik inderdaad niet, wat ik wel wil is weer naar school gaan" zei ik. "Naar school gaan?! Christine je weet niet eens of je jezelf kan beheersen!" riep Elena verontwaardigd. "Ik houd me nu toch ook in?" zei ik verbaasd. "Ja, je wilt mijn bloed niet drinken, het is tegen jou natuur. Nooit zal je bloed van iemand uit onze bloedlijn drinken" zei Elena. "Ja nou, en met die stinkhonden ging het toch ook goed" zei ik. "Hoor je wat je zegt? Stinkhonden, het zijn je aartsvijanden, je wilt hun bloed niet drinken" zei Elena. Hmm, daar heeft ze een punt. "Nou ja oke, dat klopt misschien wel" mompelde ik. "Ik ben blij dat je het begrijpt" zei Elena en ze legde haar hand op mijn schouder. "Maar zeg eens, hoe kan ik mijn krachten ontdekken?" vroeg ik. "Dat komt allemaal vanzelf, net als het gedachtenlezen, je hebt je er nu nog op moeten concentreren maar uiteindelijk gaat het vanzelf" zei Elena. "Kan ik dan ook gedachten uitzetten?" vroeg ik met een grijns. Ik wil natuurlijk niet altijd alle gedachten horen, dan zou je echt gek worden. "Ja dat kan ook, over zo'n gave beschik je ook" zei Elena met een glimlach. Ineens schoten er een aantal dingen door mijn hoofd heen. "Zeg, zou het zo kunnen zijn dat ik in mijn mensentijd ook al lichte vormen van mijn gaves heb gebruikt?" vroeg ik. "Ja dat zou wel kunnen denk ik. Hoezo?" vroeg Elena verbaasd. "Nou, volgens mij was Edward een gedachtenlezer en ik heb volgens mij zijn gedachten wel eens geblokkeerd. En vlak voor Bella haar verjaardag kreeg ik een soort visioen" mompelde ik. "Hmm, dat was dan inderdaad een teken van jou gaven" zei Elena iet wat verdrietig. "Waarom zo'n humeurswisseling?" vroeg ik verbaasd. "Nou, als jij als mens zijnde al een aantal van je gaves hebt gebruikt betekend het dat je nog krachtiger bent dan ik had verwacht" zuchtte Elena. Elena baalt er misschien wel van, maar ik vind het wel vet!

Reageer (5)

  • Fischer

    Haha super!
    Als ze maar niet kwaadaardig wordt xD
    Snel meeeer <3

    1 decennium geleden
  • Myss

    snel verderrrrr

    1 decennium geleden
  • jannekej

    haha snel verder

    1 decennium geleden
  • DewiiS

    Super!(H)
    Snel verder! <33

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    Tuurlijk, zij wel xD

    Snel weer verder:D

    Xx,

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen