-Nathalie


-Tobey
Meet Nathalie and Tobey.Yes sir, its Nathalie's time in my story:Y)

Tobey.
Hém moet je dat tikje ouder zien (A)

Hallootjes,

Ik hier ben Tobey Musso.Ik ben twaalf en woon in het landje van Andalusia.Ik heb twee zussen,die een tweeling zijn.Nathalie en Evi,beide zestien jaar oud.Mijn favoriete hobby is voetballen met mijn vrienden,of hoe ze die sport ook al weer noemden wat wij,wij hebben die niet uitgevonden.Ik kan vriendelijk zijn en spontaan maar ook erg koppig als ik mijn gelijk niet krijg.Mijn zusjes zeggen ook dat ik een extreme vorm van nieuwsgierigheid heb.


Nathalie.
Hoi,

Mijn naam is Nathalie Musso,zestien jaartjes oud en woon in Valenta,een dorpje gelegen in Andalusia.Naast mijn ouders heb ik één kleine broertje,Tobey en één tweelingzus Evi.We zijn er nog altijd niet uit dat we nou een tweeïge of een eeneïge tweeling zijn.Soms lijken we erg op elkaar,en op sommige momenten helemaal niet.Mijn goede eigenschappen ben ik gaan vragen.Volgens mensen ben ik spontaan en altijd vol fantasie.Ik weet altijd wel mensen op te beuren.Maar natuurlijk ook nieuwsgierig,wat erg normaal is.Alleen als je het in extreme vorm hebt,zoals mijn kleine broertje.



En natuurlijk,het was Evi.Ze was gekomen met een meisje van haar leeftijd,haar zus,ook blond en van ongeveer haar lengte.Een jongen was er ook bij,haar broer met net zo'n blond haar en ja hoor,ongeveer Gabrielle's leeftijd.'Hoi Selena,'zei Evi enthousiast,'Dit is Nathalie,mijn tweelingzusje en dit Tobey,mijn broer.''Hoi,'zei Selena dat tikje verlegen,'Dit is mijn zusje,Gabrielle.'Gabrielle kwam tevoorschijn.Verlegen.Verlegen,de eerste keer sinds lange tijd geleden.Altijd al had ze moed gehad soms een grote mond te hebben.Nathalie stak haar hand uit:'Hoi!Dus ja,ik ben Nathalie..Mijn zus heeft al over je verteld,klaarblijkelijk ben je erg vriendelijk.'Ze glimlachte lief.Selena keek grijnzend naar Evi en schudde Nathalie's hand.'Leuk om kennis te maken,'zei Selena.Ook schudde ze Tobeys hand,die verlegen naar haar staarde.Daarna was het Gabrielle's beurt om handen te schudden.Nathalie leunde naar achteren:'Wel..Wat gaan we doen?Eef,zeg jij het maar,jij hebt voorgesteld om mee te gaan dus de eer is aan jou.''Als hier een pretpark zou zijn,dan zou ik dat voorstellen,'zei Selena snel.'Ja!Pretpark!Pretpark!Walibi!'zei Gabrielle enthousiast en sprong op en neer.Als we er nou eens vanuit gaan dat Walibi Engels is en niet Belgisch. Nathalie,Evi en Tobey keken haar raar aan.Natuurlijk,Walibi was niet bekend hier,het was totaal vreemd voor hen.'We kunnen hier ook gewoon rondlopen en als we iets leuks zien,dat dan doen.'stelde Evi voor.Daar was iedereen het wel akkoord mee.Evi en Nathalie keken naar Tobey.'Wàt?'vroeg die,'Ik vind het toch goed?'Hij wist dat,als hij niet akkoord ging,ze toch tegen hem samen spanden.'Ja,maar je hebt nog niets gezegd,'wees Evi hem erop.Tobey haalde zijn schouders op.Ze begonnen te stappen en te babbelen.Selena kwam te weten dat ze net zo goed met Nathalie overweg kon als met Evi.Gabrielle kon ook vrij goed overweg met Tobey.Via een grote poort macheerde een klein leger het dorp binnen.Mensen keken er bang naar of zuchtten en schonken er geen aandacht aan.Selena en Gabrielle daarentegen volgden het met hun ogen.'Waarvoor is dat nodig?'

Reageer (4)

  • Eef95

    ja waar is dat voor nodig?

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Gabrielle gaat iets krijgen met Tobey, wat een wonder, wel veel stelletjes zijn er in deze serie zeg. xD

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    Snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Ooo, het staat in de verkeerde volgorde. x'3
    Oeee, tot nu toe hebben 3 van de 4 op mijn naam geklikt als uitkomst. Yeah! :Y)
    Ik ga verder lezen.(A)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen