{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Fifty-four.]
'Gabby..Wakker worden slaapkop!'Selena zat op het bed van Gabrielle en probeerde haar wakker te maken,wat uiteindelijk ook lukte.'S..Selena?Wat is er?''Wel,je hebt toegestemt om mee naar het dorp te gaan,'herinnerde Selena haar eraan.Gabrielle knipperde met haar ogen.'Ach ja!'herinnerde ze zich,'Mee met jou naar ene Evi,was het niet?'Selena knikte.Na een beetje gemopper kwam Gabrielle het bed uit.Het is en blijft natuurlijk leuker om zelf wakker te worden ,dan om wakker gemaakt te worden.Na te hebben ontbeten gingen ze zich douchen.Van Glozelle en hun vader was er nog geen spoor te vinden.Daarom gingen ze hem zoeken.In een kamer zat hij enkele formulieren in te vullen,zijn werkkamer.'Papa?'vroeg Selena.Hij keek verrast om en stond op,'Selena,Gabrielle.Net op tijd.Kijk,ik wil het uitleggen van gisteren.Zonder Glozelle,voor even.Ik denk dat dat het beste is.'Selena keek hem aan.'Maar papa,'zei ze op een honingzoet toontje,'Ik wilde net vragen om samen met Gabrielle naar het dorpje te gaan.Ik heb gisteren een meisje ontmoet en zij bracht vandaag haar broer en zus mee.Dan hoeven we ons niet zo te vervelen.'en keek hem zo lief smekend aan dat hij wel geen nee kon zeggen.'Oké dan,'stemde hij zuchtend toe,Dat doen we dit straks wel over.Veel plezier,'Selena glimlachte en trok Gabrielle mee.'Maar wees wel voorzichtig'riep hun vader hen nog toe.Selena nam haar zusjes hand en ging naar de helderblauwe fontein met het marmeren omhulsel.'Hé Selena!'riep de stem die ze gisteren ook had gehoord.De stem van Evi.
Reageer (6)
ja ikkeeee
1 decennium geledenNathalie en Evi ontmoeten, wat een eer.
1 decennium geledenx
Leuk, k ga snel de volgende make ^^
1 decennium geledenLeuk, k ga snel de volgende make ^^
1 decennium geledenEn ik ben bij Evi.
1 decennium geledenxx