Nu dus Selena-time.Ik heb ontdekt dat eerst eigenlijk Selena moest(A) Pff..en dan xD

Kan iemand mij terug opvrolijken? ><

Selena liep door de groene heuvels naar huis.Maae voor haar was het haar thuis niet.Dat was bij haar moeder,in Oxford.Toen ze op het kasteel aankwam,keken haar vader en Glozelle haar nieuwgierig aan.'Wàt?'siste ze ongeduldig en liep naar de kamer waar ze sliep.Maar voor ze dat deed,knikte ze naar Gabrielle,als teken dat ze met haar wou praten.'Selena Rose!Wees niet zo koppig en kom hier!Laat me met je praten.'Haar vader stond wanhopig op en deed moeite zijn dochter bij hem te krijgen.Tevergeefs.'Laat maar,papa,'zei Gabrielle ironisch,'Laat haar toch even afkoelen.'en snelde naar de kamer.Daar zat Selena al op haar te wachten.'Wat is er?'vroeg Gabrielle nieuwsgierig en ging naast haar zitten.'Ik heb Peter gezien..,' zei Selena.'Peter?'Gabrielle staarde haar vol ongeloof aan,'Waar dat?''Ergens op een mooi plekje.Ik was er om mij wat te laten afkoelen en hij,hij zat waarschijnlijk na te denken.Misschien over toestand Glozelle,'legde Selena uit,'Hij gelooft me nu,dat we het écht niet wisten,dat we prinsessen waren.'Gabrielle luisterde aandachtig.'Maar hoe kunnen zij nou weten dat wij nu prinsessen zijn?'vroeg ze.Dat was een hele goede vraag.Uiteindelijk wist Selena er een antwoord op te vinden.'Rippertjiep.De muis met de rode veer en het iennieminnie zwaardje.Hij wist het ook met dat van Glozelle.''Maar hoe weet hij dat nou.Is hij helderziend ofzo?'Selena haalde haar schouders op,dat wist ze ook niet.'Maar het was wel leuk hem terug te zien,'zei Selena blij,'En nu kunnen ze niet kwaad op ons zijn.''Wat het dan zo fijn?'vroeg Gabrielle en dacht aan het plannetje van haar en Lucy.Peter en Selena waren beide zestien..dat was al iets,'Hebben jullie gezoend?''Maar neen,gekkie,zei Selena,'Hoe kom je daar nou bij?Dat hebben we helemaal niet gedaan.'Maar haar wangen kleurden rood,zoals ze die dag al veel hadden gedaan.Zoenen met Peter?De gedachte alleen al deed haar wamte voelen door haar hele lichaam.'Je bloost!Je bloost!'riep Gabrielle zo hard en sprong zo hard op haar bed dat ze het wel moesten gehoord hebben.'Ach Gabby,'probeerde Selena serieus te zeggen,'Dat..dat is gewoon een natuurlijke blos van de gezonde buitenlucht.'Maar ze hakkelde,dat was altijd als ze moest liegen,bij haar zusje dan,Dan,dan kon ze niet liegen.'Selena!'zei Gabrielle topserieus,'Heb je het gedaan?''Neen Gabby,'zei Selena,"Echt niet.'Ze dacht aan een zoen op de mond.'Maar mijn zusje vind hem leeuuk!'Selena keek uit het raam,om haar blozen te verbergen.'Gabrielle,'zei ze,'Laat ik het zò zeggen.Ik ken hem niet echt dus ik zou het niet weten.Maar misschien vind ik hem wel leuk,dat zal ik je dan nog wel zeggen.Maar nu ga ik slapen.Morgen ga ik naar het dorp.Dan zijn Evi's broer en tweelingzus er ook.Heb je zin om mee te gaan?'Gabrielle knikte,deed een soort van pyama aan en ging in bed liggen,Selena deed hetzelfde en ze lagen al direct vredig te slapen.

Reageer (5)

  • Pylae

    Wat een zusjesactie zeg.
    Maar Selena is niet de enige hier die hem leuk vindt, en ik ook niet, weet ik. :Y)

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Irritante zusjes ook.
    Heb ik ook last van. -.-'
    xx

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    Oeeeh sexy ^^ Haha srry heb iets met sexy, en "sexy sjat", mr das n lang verhaal wrom k dat zegxD
    Snel verder!! ^^

    1 decennium geleden
  • Eef95

    (yeah)Evi(yeah)

    1 decennium geleden
  • Archer

    Ik vind Pete ook leuk :$ Dat lekker katje (cat)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen