{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Fifty-two.]
Peter zat voor zich uit te staren.Hij zag zelfs niet dat zijn kleine broertje en Bella onder een zacht dekentje lagen.Bella zat zoiets te fluisteren dat iets weghad van 'Zorootje' en Edmund iets als 'Mijn Doornroosje en daarna een beetje te gniffelen.Een keer doken ze zelfs onder het dekentje,wat waarschijnlijk bedoelt werd voor een zoentje.Een echt koppeltje,zo zou je hen kunnen omschrijven.Lucy zat ernaar te kijken.'En wat is ervan gekomen?'vroeg Susan nieuwsgierig.Peter reageerde niet op haar vraag.'Peter?'vroeg Bella verbaasd een keek even naar hem,'Je zus vroeg iets.'Nog steeds geen antwoord.Lucy knipte nonchalant met haar vingers voor zijn gezicht.Hij knipperde met zijn ogen.'Wat is er?' en keek naar Susan.'Je had daarjuist moeten nadenken,niet nu,'informeerde Edmund hem,die zijn blik met moeite van Bella hield.Peter keek hem aan.Hij was aan het nadenken,ja,maar over wat,dat zou hij nooit zeggen.'Heeft iemand dan iets gezegd?'vroeg hij.'Ja,ìk!'deelde Susan mee een tikje geïrriteerd,'En wat is er van gekomen?''Wel euh..,'Peter dacht dat het dan toch beter was om het te zeggen,'Ik heb Selena daar gezien.'Zoals hij verwachtte keken ze hem verbaasd aan.Alleen Edmund begon te lachen:'En wat is er dan gebeurd?'Caspian grijnsde.'Niets Ed,'zei Peter en rolde met zijn ogen.Hij wist dat zijn broer zo ging doen,'We hebben gepraat,hewoon gepraat.Ze is echt niet slecht.Ze vind het erg dat er oorlog gaat komen.''Dat wist ik wel,'zei Bella compleet gerustgesteld,'Ze zijn niet slecht.Glozelle probeert dat te doen maar ze zouden er nooit intrappen.'Lucy knikte.'Maarre,alleen gepraat?'vroeg Edmund.Hij leek wel wanhopig op zoek naar een nieuwtje.'Wel.,'Peter dacht aan de afscheidszoen en werd een tikje roder.Maar neen,dat kon hij niet zeggen.Dat zou Selena ook nooit tegen Gabrielle zeggen.'Neen,we hebben naar het landschap gekeken.''Oké,'zei Edmund teleurgesteld.Het bleef een hele tijd stil.Edmund keek zijn broer aan met puppyogen.Hij dacht namelijk dat er wel iets wat gebeurd.Waarom had hij ook bijna gezegd dat hij Selena leuk vond tegen zijn broer.Hij had het toch door of wilde het door hebben.Maar hij loog niet,volgens hem toch.Hij verzweeg gewoon iets.Lucy geeuwde en rekte zich uit.'Ik ga slapen,slaapwel,'Susan knikte.'Wij ook,toch Caspian?'Hij knikte.Peter stond op,als hij later ging slapen zou hij zijn kleine zusje wakker maken.Edmund grijnsde naar Susan en wou iets zeggen maar Peter,die wist wat hij ging doen,legde snel zijn hand voor zijn mond.Zoiets mocht Lucy niet horen.Als Lucy en Peter na een 'Slaapwel'naar de slaapkamer gingen fluisterde Edmund:'Doe het wel veilig hé,Suus!Slaapwel,'Balla zei ook een 'Slaapwel.' en Susan staarde Edmund gechoqueerd na.Uiteindelijk ging zij als laatste met Caspian naar hun slaapkamer.
Reageer (4)
Whaha "doe t wel veilig hé Suus!". Weetje hoe grappigxD
1 decennium geledenSnel verder
ow Edmund!! Foei!
1 decennium geledenHaha, die foto.
1 decennium geledenBen is een soort mislukte aap.
Aw, Bella zal wel blij zijn met dat beginstukje.
'Doe het wel veilig hé,Suus!Slaapwel,'
Haha.
Snel verdééér.
xx
Caspian is zo'n clown Ik weet niet waarom dat nu in me opkomt, maar het is gewoon zo
1 decennium geledenEn Pete is een lief klein ongelofelijk dapper katje ^^