Almost fourteen years:Y)

'Maar hé,gefeliciteerd Bella,'zei Susan blij en stompte Caspian aan,als teken dat hij niet mocht lachen.'En,voegde ze er nog snel aan toe,'Als je hem ook uit zijn vervelende buitjes kan houden is het al helemaal super!'Edmund bloosde en rolde met zijn ogen.Lucy stond op en liep naar Bella.'Welkom bij de familie!'zei ze enthousiast terwijl ze haar knuffelde.'Dankje Lucy..'mompelde ze verlegen.Peter leek nog altijd van zijn stuk geslagen.'Wat is er,Peet?'vroeg Susan triomfantelijk.'Het is..,'Peter keek naar Edmund en zocht naar woorden die het zijn broertje niet te ongemakkelijk te maken,'Wel.Het is gewoon.Ik zie Ed niet met een meisje.Hij blijft mijn kleine,soms irritante broertje.Volgens mij..Kan hij te onvolwassen doen.Maar begrijp het niet verkeerd,ik gun het je echt.Het is gewoon een beetje raar dat mijn kleine broertje een vriendin heeft.''Weet je wat pas raar is,'vervolgde Lucy,'Nu heeft Susan Caspian en Edmund Bella en jij,jij hebt nog niet eens een vriendin gehad.En jij bent de oudste van de Pevensie's!'Edmund grijnsde en keek Peter samenzweerderig aan.'Daar is hij te onvolwassen voor,is het niet?'vroeg Bella.Caspian kon zijn lachen nu echt niet meer inhouden en gierde het uit.Peter stond op:'Weet je wat?Ik ga even over alles nadenken en verwerken,over jullie hier en over zake Selena,Gabrielle en Glozelle.Ik ben hier tenslotte hoge koning.'Dat begreep de rest wel.Zijn broers en zussen wisten dat hij naar 'zijn'geheime plekje ging.Dat had hij al direct gevonden na zijn kroning en nu,na 1300 jaar,was het er nog steeds.Peter was er direct omdat hij liep.Maar daar zag hij de persoon die hij het minste verwachte van al.

En Peet krijgt de groetjes van Bianca,omdat ze vroeg hoe het met het verhaaltje ging x3

Reageer (4)

  • Eef95

    Selena denk ik zij was toch ook gaan lopen?
    en watervallen kunnen het gemakelijk 1300 jaar uit houden.

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Peter krijgt wel een vriendin, Selena.
    Wow, onze Peet heeft wel veel vriedinnen, jij, Selena en Nathalie. Dikke player (A).

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    I don't know wie hij ziet, mr daarom moet je snel verder schrijve!!(A)

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Ziet hij Selena? Hoop het. (A)
    Snel verder. :Y)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen