When Aslan bears his teeth,winter meets his death.
When he shakes his manes,we shall have spring again.

Edmund keek haar verbaasd aan.'Wat dan,Susan?'en stilletjes deed hij zijn arm weer weg,zodat alleen Bella dat voelde.'Wel..,'Susan wist niet hoe ze het moest zeggen.Lucy stond opeens op en ging op Peters schoot zitten.'Haa,Luus,'zei Edmund in poging Susan te ontwijken,'Zo opeens?Lucy en Peter zitten in de bus,tien seconden later,kus kus kus.'Peter rolde met zijn ogen en Lucy keek boos naar haar broertje.'Als ik al niet op Peters schoot mag zitten,'sputtterde ze.Caspian begon te grijnzen maar Susan,die wist wat hij wou zeggen,legde snel haar hand op zijn mond.'Wat is er dan,Susan?'vroeg Bella.Edmund keek haar strak aan en deed gebaren zodat Bella wist wat er aan de hand was.Hij wou niet zeggen dat ze nou een koppel waren,Peter en Caspian zouden hem toch alleen maar uitlachen.En dan zeker Caspian,omdat Edmund hem had gepest.'Edmund!'zei Susan en probeerde er dreigend uit te zien.Dat maakte alleen maar Bella aan het lachen.'Edmund alsjeblieft,we hebben het deze morgend gemerkt.''Wat dan?'vroeg Edmund met een onschuldig gezicht.'Weet je,ik en Edmund praatten even over wat ìk denk van wat je zo'n drama maakt,ok?'stelde Bella voor.Susan knikte,Bella stond op en trok Edmund mee ergens naartoe,de rest hen aanstarende.

Reageer (4)

  • HARREH

    Hippe foto. :P
    Draaaamaaaaaa.
    xx

    1 decennium geleden
  • Eef95

    ow leuk

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    VERDER VERDER VERDER!!!(baby)(A)

    1 decennium geleden
  • Pylae

    De meine is ook bijna af. VERDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen