FOR NARNIA :Y) -Doet Peter na en loop even-

Selena en Gabrielle kwamen terug aan bij het kasteel.’Selena.,wil je,wil je even met me meekomen?’vroeg Gabrielle.Selena glimlachte en knikte.Gabrielle nam haar hand en trok haar mee.Er waren niet zoveel mensen in het kasteel nu,wat normaal was,het was een mooie klaarlichte dag.Gabrielle trok haar mee naar een kamer.Buiten die kamer was een balkon waar je eindeloos kon staren naar de grasgroene heuvels.Daarachter zat Narnia te kijken naar Andalusia.Gabrielle ging zitten.’Wie was zij?’vroeg ze nieuwsgierig.’Ze heet Evi,’zei Selena wanneer ze ook ging zitten,’Ik heb haar daarnet ontmoet.Ik viel door alle mensen,’Gabrielle proestte het uit:’Typisch..’’Maar er was veel volk,Gabby.En we begonnen te praten.Morgen komt ze met haar broer en zus waarschijnlijk terug naar het dorp.Ga jij dan ook mee?’vroeg Selena en zette haar liefste gezichtje op.’Oké dan,wat jij wil,’zei Gabrielle,ze keek Selena aan en allebei proestten ze in lachen uit.De minuten daarna bleven ze naar de horizon kijken.Na een tijdje werd het te stil en begon Gabrielle te zingen:’We’re soarin’,flyin’.There’s not a star in heaven that we can’t reach.If we’re trying,so we’re breaking free’Selena begon ook grijnzend met haar mee te zingen.High School Musical.’You know the world can see us.In a way that’s different than who we are.Creating space between us.’Til we’re seperate hearts.’Ze stopten.’En daarachter moet Narnia zijn,achter die heuvels,’zei Gabrielle en wees ernaar.Selena knikte:’Misschien zitten zij ook te kijken,aan de andere kant.’’Ja,zouden ze het weten van ons?’vroeg Gabrielle.’Ik zou het niet weten,Gabby.’’Gabrielle en Selena!’riep de stem van hun vader opeens,’Er is iemand waar ik jullie aan moet voorstellen.'

Reageer (4)

  • HARREH

    Alweer te super voor woorden. (flower)
    xx

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Glozzelle

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    Whaaa leuk!!(hoera)
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Grrrrrrrr..
    Waaróm geen Edmund-Bella deel? Nu móet je wel verder! :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen