Om iemand gelukkig te maken:; Evi Evi Evi Evi Evi Eviiiiiiiiiiiiiii

Plof.Selena voelde een lichte pijn in haar buik.Door de plof deed ze geschrokken haar ogen open.Op haar buik zat Gabrielle nonchalant in kleermakerszit te kijken naar haar.'Gabby..,'zuchtte Selena,'Wat leuk om me zo wakker te maken.'Gabrielle knikte lachend;'Ik wil papa's uitleg horen.Kom je mee?'Nu herinnerde ze het zich weer.Hun vader zou hen vertellen over het verleden.Waarom hij nou was weggegaan.Selena knikte en Gabrielle trok haar uit bed.Ze liepen naar de kamer waar ze hem voor het eerst zagen.Gisteren.Hun vader was er al.Hij keek met grote ogen naar hun.'Selena en Gabrielle,willen jullie het echt zo graag weten dat jullie je niet eerst wassen?''Ja!'zeiden ze tegelijk.'Wel,'hij ging zitten en Gabrielle kwam op zijn schoot zitten,Selena dan maar niet,'Ik ben nooit Engels geweest.Altijd Andalusiaans.Ik was de prins en mijn vader was koning.Ik was dus de troonopvolger.Ik wilde het niet,ik wilde een normaal leven.Dan ontdekte ik een weg om naar een andere wereld te gaan,door de zigeuners.Daar was Engeland de uitweg.Ik leerde jullie moeder kennen en we werden verliefd.''Het was dus net als The Prince and me?'vroeg Selena.Haar vader keek haar verbaasd aan en ze mompelde nog een 'Laat ook maar,''Dus we trouwden,'vertelde hun vader verder,'En hoe jullie gekomen zijn moet ik niet vertellen.Maar het komt erop neer,Toen jij vier was,Selena en jij,Gabrielle nog in de buik zat kreeg ik een melding.Mijn vader was doodgegaan in zijn slaap.Dus moest ik de koning worden.Jullie moeder wou niet weg,wou niet als koningin leven.En met pijn in mijn hart kwam ik dan tot de beslissing dat ik alleen moest.'Gabrielle en Selena waren stil.Al die tijd had hun moeder gelogen.Oké,ze noemde hen haar kleine prinsesjes maar dat doet elke moeder toch tegen haar kinderen,toch?'Ga je nou maar wassen,'zei hun vader,'En jullie hebben tijd.'Gabrielle en Selena begaven zich naar de badkamer.Doordat hun vader naar Engeland was geweest heeft hij daar kennisgemaakt met een douche.Die was er in Andalusia nu ook.Daarom konden ze nu douchen.

Reageer (5)

  • HARREH

    Vettie, vettie! =]
    Echt mega hip. (flower)
    Snel verder. (A)
    xx

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    WIEEEE GEWELDIG!!!! *springt op en neer op de stoel* BOEM *is van de stoel gevalle* Auww, weetje dat doet best wel pijn Ö x] *gaat weer op de stoel zitte en houd zich nu maar rustig* Haha wat heb k toch weer n fantasie vandaagxD

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Oké, ook niet wat je elke dag hoort, maar goed. In Nárnia heb je ook douches uitgevonden door Professor Edmund, omdat hij veel douchte. Voor zijn geliefde Bélla. (A).

    Verder, ik wil nog wel zoenen.

    xyz.

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Verder doen!!!!!! nu meteen

    Die douche was wel grappig.
    en als je het nog niet wist.
    SNEL verder

    1 decennium geleden
  • Archer

    Dit wordt vetter met de minuut :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen