{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Thirty-seven.]
Een man met koningklijke kleren stond achter hen.Andrew en Edgar knielden snel voor hem.Gabrielle keek naar Selena en ook zij bogen.'Buig niet,dames.Dat hoeft niet,ik ben niet speciaal,'zei de koning en keek naar hen.Gabrielle keek op.'Maar u bent koning!'zei ze en kreeg een rilling over haar rug toen hij haar recht in de ogen aankeek.Gewoon zomaar.Zijn blik was anders.Heel anders dan de andere mensen ooit hadden gekeken.'Dit zijn Selena en Gabrielle Rose.Zestien en twaalf jaar oud,'zei Andrew.Dat hadden Selena en Gabrielle natuurlijk wel verteld tijdens de rit,'Ze zeggen dat ze van Engeland komen.Van een planeet genaamd de aarde.En dat ze per toeval in Narnia zijn beland.In de armen van de koningen en koninginnen.'De koning bleef als versteend staan:'Hebben jullie ketinkjes?''Ja,hoezo?'vroeg Selena en liet de hare zien.De koning leek wel zielsgelukkig en staarde er vaderlijk aan.'Selena en Gabrielle..,'mompelde hij,'Jullie zijn het echt.'Selena keek naar Gabrielle en glimlachte.Zou het echt.'Mijn meisjes,'zei de koning en ging naar hen toe om hen te omhelzen.'P..papa?'zeiden Selena en Gabrielle en omhelzden hem ook.'Papa..,'Selena en Gabrielle huilden bijna van geluk,'Maar,hoe?Engeland?''Niet nu,'zei hun vader,'Ik zie dat jullie moe zijn.Ga eerst slapen.Ik begrijp dat dit een lange dag is voor jullie.'Gabrielle knikte en Edgar leidde hen naar een slaapkamer.Eens in bed lagen ze nog na te praten.'Het is papa echt.;,'zei Gabrielle blij.'Ja,'Selena glimlachte,'Maar Engeland?Hij komt toch van Engeland?''Hij zal het morgen wel uitleggen..,'mompelde Gabrielle en viel in slaap.
Reageer (6)
papa
1 decennium geledendat dacht ik al
lovelovelove
1 decennium geledenYoepie! Ze hebben hun papa terug.
1 decennium geledenSnel verder. =]
xx
whaah, echt super! :')
1 decennium geledensnel verder gaan he
xx
Ik wíst het wel. Wist het wist het wist het.
1 decennium geledenverder.