{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Thirty-six.]
Lucy merkte dat Peter opmerkelijk stil was tijdens de rit terug.Wat niet normaal was,want anders zou hij spotten met zijn kleine broertje en hoe het was met Bella.Zelfs Caspian had niets gezegd over wat hij bijna had gezien.En wat hij niet had gezien.Net na zonsondergang kwamen ze bij het kasteel aan.Door de volle maan kon je de sterrenbeelden goed zien.Iedereen ging direct naar binnen.Susan bij Caspian,Edmund nog altijd bij Bella en Lucy bij Peter.
’Peet?’vroeg ze onzeker wanneer ze in bed lagen.Ze was niet zeker dat haar grote broer nu sliep of niet.’Ja?’Peter draaide zich naar haar kant.’Wat is er?’vroeg Lucy bezorgd,’Je gedraagt je anders.’Hij keek naar zijn kussen.’Ik weet het niet.’’Heeft het met Selena of Gabrielle te maken?Of hen allebei?’’Ik,.Het is,Ik weet het niet,Luus.’’Maar ik ben je zusje.Je kan alles tegen mij kwijt.’Ze keek hem aan met haar diepblauwe ogen.Overtuigend.Peter zuchtte:’Kijk.Ik weet niet wàt ik voel.Ik voel me zo raar.Zo heb ik me nooit in Narnia gevoeld.Ik denk,ik denk.Dat het door Selena komt.Dat dénk ik.’Lucy glimlachte.’Als het echt Glozelle is,vinden we een manier.Net als altijd.Aslan helpt ons.’Daarna viel ze in slaap.Het was ook al laat voor haar.
Reageer (4)
Brother, sister sleeping together. .
1 decennium geledenKei schattige foto, ik wou dat ik daar stond, met Skandy. .
verder.
Idd die foto is gewoon súper schattig!!
1 decennium geledenSnel verder ^^
oh die foto is zo schattig.
1 decennium geledenAww, die foto!
1 decennium geledenWat lief, ze slapen bij elkaar.
xx