Omdat Bella wou dat ik verder ging en Evi heeft "tijd" voor iets.Maar ik wil dat het snel gebeurd.

Bella keek Edmund aan,die kwaad naar Caspian staarde.Hij had het immers verstoord.Hét moment dat kon gaan komen.En Caspian?Die keek verward van Bella naar Edmund en wist niet wat hij ervan moest denken.'Wat is er?'vroeg Edmund bot en rekte zich uit.'Dat héb ik toch al verteld of niet soms?'vroeg Caspian geërgerd,'We vinden dat Gabrielle en Selena te lang wegblijven.Te lang praten.Daarom gaan we kijken dat er niets is.'Bella knikte en stond op.'Eigenlijk is het wel waar,'vertelde ze haar mening,'Ze blijven wel erg lang weg.'Edmund stond recht en rolde met zijn ogen.Volgens hem was er helemaal geen rede tot paniek.Hij bood Bella zijn hand aan en trok haar recht.Caspian leidde hen naar Susan,Peter en Lucy.Susan had een bezorgde blik in haar ogen,Bella en Lucy kregen die snel over.'Meisjes,'fluisterde Edmund tegen Peter,'Veel te snel en veel te overbezorgd.'Peter keek recht voor zich uit.Met een emotieloos gezicht,althans,dat probeerde hij.'Ik ben ook bezorgd om hen,Ed.En als ik me niet vergis bén ik een jongen,'informeerde hij Edmund.Die van hem wegkeek en moeite moest doen niets te zeggen.Als ze op de plek kwamen waar Selena en Gabrielle zouden gepraat hebben was er niemand te zien.Geen Selena of Gabrielle maar een verlaten stuk bos.'Oh nee,'mompelde Peter.'Glozelle,'fluisterde Susan.Ze nam de woorden uit zijn mond.'Dat kan toch niet,'zei Lucy tot haar adem stokte.Ze zag het blad en riep het op.
Beste Peter,Caspian,Lucy,Susan,Edmund en Bella,begon ze te lezen.Niet ongerust zijn.Sorry voor het plotse weggaan.We kwamen twee mensen tegen die misschien iets meer weten over onze vader.Ik hoop dat jullie dat begrijpen?Selena en Gabrielle.'Ik denk dat Glozelle dat heeft geschreven.Anders zouden ze het wel zijn komen zeggen.Maar wat kunnen we doen?'vroeg Bella wanhopig.'Ik denk dat we hetbeste gewoon terug naar het kasteel gaan,'stelde Caspian voor,'Daar beslissen we wat te doen.Glozelle zou hen nooit iets kwaad doen voor niets.Hij weet niet wie ze zijn,en hij doet het zeker niet wanneer het meisjes zijn die er niets mee te maken hebben.Vroeger toch.'Ze knikten,sprongen op de paarden,namen die van Gabrielle en Selena mee en gingen weg.Nadenkend over hoe ze dit moesten oplossen.

Reageer (5)

  • Sectumsempra

    (Y)

    1 decennium geleden
  • Pylae

    'Ik ben ook bezorgd om hen,Ed.En als ik me niet vergis bén ik een jongen,'informeerde hij Edmund. *lachen* xD

    Echt hé, DIE SPAANSE GAST, wat is hij toch *@#%¡*'&. (a)

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    Ownee, k ben toch de 2e:|xD

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    Yeeh ik ben de 1e die m maakt(hoera)xD
    Snel verder bitte??(baby)

    1 decennium geleden
  • Eef95

    'Ik ben ook bezorgd om hen,Ed.En als ik me niet vergis bén ik een jongen,'informeerde hij Edmund. *lachen*xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen