{Narnia}When 2 enemies fall in love[Thirty-two]
'
Bella en Edmund keken haar met open mond aan.Van Lucy zouden ze zoiets nooit verwacht hebben.Peter grijnsde om haar doen net zoals Caspian.En Susan,Susan wist niet wat te doen of te zeggen.Toch vond ze haar woorden terug.'Kom kom.Doe nou niet alsof jullie van niets weten.Ga maar even met elkaar praten aan de rand van het bos.Ga maar,wij wachten wel op Selena en Gabrielle,''Maar ik ben niet..,'mopperde Edmund maar met een beweging stond Susan op en greep Edmunds en Bella's arm,trok hen recht en liep naar de rand van het bos.Peter keek grijnzend naar Caspian en ze bulderden in lachen uit.Susan trok Edmund en Bella naar de rand van het bos.Daar liet ze hun arm los.'Jullie gaan over jullie gevoélens praten.En als er niets mee bereikt is,gaan jullie terug naar hier.Sorry dat ik zo kortaf doe maar ik en Lucy willen jullie helpen.,'deelde ze mee.Daarna ging ze terug naar de rest.Edmund keek zijn zus na en ging tegen de stam van een boom zitten.Bella wist niet goed of ze nou ergens anders moest gaan zitten,gewoon staan of nonchalant naast hem gaan zitten.Dat laatste deed ze dan maar.'Rare familie hé?'vroeg Edmund.Bella knikte:'Een beetje.Want,naja,we zijn toch niet verliefd he?'Edmund staarde wat vooruit.'Neen?'vroeg hij ongemakkelijk.Bella keek hem aan.'Hoe bedoel je?Waarom vráág je dat?'vroeg ze.Edmund begon roder te worden.'Misschien heeft Susan wel gelijk.Misschien moeten we onze gevoelens aan elkaar vertellen,'mompelde Edmund.Bella keek hem met een schittering in haar ogen aan.Edmund keek naar haar.'Ik bedoel,dat ík het maar zal opbiechten.Het ligt al zo lang op mijn maag dat ik het wel kwijt moet.Aan jou.'Bella keek hem nieuwsgierig aan.'Ik moet zeggen;Ik hou van jou.'Bella begon te glimlachen.Op een manier zodat Edmund bijna smeltte.'Ik ook van jou,'Nu begon hij ook te glimlachen.Hij sloeg zijn armen om haar heen en kwamen steeds maar dichter.Tot een stem zei:'Komen jullie mee?Gabrielle en Selena blijven te lang weg.We gaan kijken.'Een stem compleet met een spaans accent.Caspian.
Reageer (4)
K snap t niet meer. Waar is deel 31?? K zie t niet staan:O:(
1 decennium geledenYeah! Leve de porno-gefreakte leerkracht geschiedenis!
1 decennium geledenBij mij hebben ze het ook nooit in de gaten.
En dan na de les iedereen; 'Ik wil lezen!'
En ik dan;'Moet je eerst de andere 117 delen lezen.'
Bella&Eddy zijn cute!
xx
Eddy(K)Bella
1 decennium geledenWaar zijn Gabrielle en Selena??!!
CAS-PI-AN!!!
1 decennium geledenOMYGOD, VERMOORD HEM.
Maar wel lief dat hij hét zei, alleen we kónden nóg niet zoenen.
KutCaspian.sorry ben woedend.