{Narnia}When 2 enemies fall in love[Thirty-three]
Even om te melden.31 stond niet in de juiste volgorde,heb ik gezien.Dat is nu opgelost.
'En draai je nu om,'zei die ruwe stem weer.Gabrielle en Selena gehoorzaamden maar,anders waren ze er geweest.Twee mannen stonden daar,in kleren die niet Narniaans waren,maar er toch dat tikje op leken.'Narniers..,"mompelde de ene.'Neen,'zei Gabrielle wanhopig,'Engeland,we komen van Engeland.Niet Narnia!'De mannen wisten niet wat te zeggen.De tweede man mompelde iets als:'De koning heeft ooit iets gezegt als Engeland.''Ja,Engeland,'zei Selena om tijd te winnen,'Engeland,van de aarde.'Ze keken elkaar aan en bestudeerden hen.Gabrielle's hand gleed in die van Selena.Hun blik verstrakte.'Van waar die ketting?'Selena's hand beschermde hem.'Niet pakken,die hebben we gekregen van onze vader.''Pardon?Jullie vader?'hij wendde zich tot zijn maat,'Maar dat is dezelfde dat onze koning aan zijn twee dochters heeft gegeven.Twaalf jaar geleden.'Gabrielle keek verbaasd in hun richting:'W..wil je zeggen dat..''We nodigen jullie uit op het kasteel.Of het is als dochters,of het is als gasten,we ontvangen jullie graag.'Selena keek Gabrielle aan,die knikte.Zij was diegene die haar vader helemaal niet had gekend.'We kunnen mee,maar er is een ding wat ik moet doen.Om mensen niet ongerust te maken.Ehm..meneren.'deelde ze mee en pakte de balpen die ze uit haar Engelse kleren had genomen.'Alsjeblieft.Noem ons Andrew en Edgar.'Gabrielle knikte en Selena pakte een blad van een boom dat op de grond lag.Niet de beste manier,maar wel de enigste.
Beste Peter,Caspian,Lucy,Susan,Edmund en Bella,
Niet ongerust zijn.Sorry voor het plotse weggaan.We kwamen twee mensen tegen die misschien iets meer weten over onze vader.Ik hoop dat jullie dat begrijpen?
Selena en Gabrielle.
Ze legde de 'brief' op een goed zichtbare plaats,nam terug Gabrielle"s hand en volgde de mannen samen met haar.Naar Andalusia.
Reageer (4)
Oee, zoo cuwl,
1 decennium geledenze zijn misschien wel prinsesjes.
xx
prinsesjes ow wat leuk.
1 decennium geledensnel verder
Dus ze zijn princessen? Goed er bij gezet, die spaanse gast krijg ik nog wel, in míjn serie!
1 decennium geledenVerder U_U.
Ohoo en nu?? Is dat echt hun vader?? Ö
1 decennium geledenSnel verder n_n