{Narnia}When two enemies fall in love[.Thirty.]
Gnagna, mijn ouders worden gek van mijn youtube-altijd zelfde-gedoe
Het eten was verukkelijk,alles in Narnia leek perfecht.Het eten,het landschap en de mensen'O ja,'smakte Peter,'Bell?Wil je nou eindelijk vertellen wát Ed heeft verteld?'Bella keek naar Edmund:'Als hij dat wilt?''Ooo jaa,'zei Edmund triomfantelijk,'Ik heb wel zin mijn broertje voor schut te zetten.Maar ik zal het vertellen,ik was erbij.Ookal was ik toen nog maar 3.'Peter keek hem aan met een mengeling van nieuwsgierigheid en angst.Wat zou het zijn?De rest keek nieuwsgierig naar Edmund maar Susan begon te lachen.Zij wist al over wat het ging.'Wel,als Peet 5 jaar was,ik was 3 en Susan 4,'begon Edmund.Een grijns sierde zijn mond en hij keek een beetje spottend naar zijn broer,'Gingen we naar een meer ergens in Engeland.Daar maakte vader onze Peet wijs dat hij kon vliegen.En hij geloofde het dan nog.Vader zei dat hij een aanloop moest nemen en over het meer 'vliegen.'Wat Peter ook deed en klieder klodder nat in het meer viel.'Iedereen proestte het uit behalve Peter zelf,die zo rood zag als een biet.'Ik was vijf!'ze hij geiriteerd,'Vijf jaar!Dan geloof je alles!'Maar daar stopte het gelach niet mee.
Reageer (5)
oh zo grappig.
1 decennium geledenmaar wel erg voor Peter.
Hahaha, k had t wel wille zien hoe hij daarzo nat uit t meer kwam. Dan zou k m wel wille helpe met afdrogen en andere klere aan doen.
1 decennium geledenSnel verder <3
aaw, wat had ik dat graag willen zien ^^
1 decennium geledensuper quiz!
snel verder he
<3
Eigenlijk vind ik het wel schattig dat hij dacht te kunnen vliegen.
1 decennium geledenxx
1 decennium geledengénant, arme peter.
verder, verder.