Neeeeegeeeeenentwiiiintig.Omdat ik snel verder moest van ambertje1994 &Bella wil dat de kissing scene snel komt!Oo jaa, de foto die komt,werkte op mijn inpiratie!Go beach>3

Twee uur aan een stuk hupten ze op de paarden.Door het mooie landschap van Narnia heen.Tot ze op een gegeven moment op een strand aankwamen.Sneeuwwit zand en een helderblauwe zee.Het leek de hemel wel.In Engeland kon je van dit landschap nog niet eens dromen.Susan grijnsde naar Lucy.Dit was natuurlijk het strand waar zij aankwamen van het Londense station.Waar zij het water inliepen.'Het is hier..prachtig,'zei Gabrielle die met open mond.Lucy grijnsde naar haar en sprong af het paard.Gabrielle volgde haar voorbeeld en samen liepen ze de helderblauwe zee in.De rest volgde hun voorbeeld,natuurlijk was het snikheet in de zomer en als er een zee was,kon niemand het koele water weerstaan.Ze kliederden elkaar nat en Lucy,die ging prompt in het water zitten.En Edmund,die daar dubbel om lag viel ook pardoes in het water.En dan de anderen ook.Door dat "gedartel" in het water kregen ze allemaal honger.En natuurlijk van de zeelucht.Dus daarom huppelde ze naar het strand,nam het mandje dat ze had meegenomen en ging in kleermakerszit zitten.Zo leek ze echt hard op roodkapje.Alleen de rode cape ontbrak nog.Als de anderen uit de zee kwamen begonnen ze met picknicken.

Reageer (6)

  • Sectumsempra

    (K)

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    K zou ook wel mee willen picknicken ^^
    Nja, snel verder he:Y)

    1 decennium geleden
  • Umbreon

    ik zou daar ook graag naartoe gaan ^^
    snel verder he
    xx

    1 decennium geleden
  • Archer

    YEEEEY
    'Mazing Darling :D

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Gill! =)
    Alweer: Superieux :Y)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen