{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Five.]
Gabrielle niesde.Nu waren ze er geweest.
xx
'Wat is..',vroeg het meisje,Susan.Selena wist dat ze geen kant uit kon.Zij en Gabrielle hoorden voetstappen die naar de struik kwamen.Gabrielle klampte zich aan haar vast.Uiteindelijk zagen ze hen.'Wat?Wie zijn jullie?'vroeg de jongen met de geruststellende stem,hij had blond haar.'Waarom luisteren jullie ons af?'vroeg de jongen met het spaanse accent,dat was Caspian dus.Hij had wat langer bruin haar en leek een beetje boos.'En waar komen jullie vandaan?'vroeg het kleine schattige meisje met lang bruin haar.Selena nam het woord want Gabrielle kon niets uitbrengen:'W..Wij zijn Selena en Gabrielle Rose..Zussen.Wij zijn hier terecht gekomen.Opeens,we weten ook niet hoe.En we komen van Essex,in Engeland.We dachten dat jullie slecht waren dus verstopten we ons.Alsjeblieft vergeef ons.Wij horen hier niet.'De jongen met het blonde haar,het kleine meisje,een jongen met zwart haar en een meisje met zwart haar keken elkaar aan.Caspian daarentegen begreep helemaal niets van het gedoe:'Hoe kunnen jullie nou hier gewoon geraakt zijn,wat is Engeland?''Weet je dat dan niet!'vroeg Gabrielle verbaasd,ze had haar woorden terug gevonden,'We zijn hier toch op de aarde?''De àarde?'vroeg Caspian niet-begrijpend.'Ja,'zei Selena.Ze was verbaasd omdat hij dàt zelfs niet wist.Iedereen wist dat toch.'Caspian,het is niets.Het is normaal dat je de aarde en Engeland niet kent.De aarde is een andere wereld,de wereld waar wij van komen.Engeland is een land,daar wonen wij,'legde het meisje Susan uit.Selena herrinerde van het gesprek dat zij het vriendinnetje van Caspian was.
Reageer (2)
Leuk
1 decennium geledenmeeermeermeer
1 decennium geleden