{Narnia}When two enemies fall in love[.Twenty-eight.]
EDDYaddict,Eef95,WillFantasyx,SuperHuman,Coriander,ambertje1994 and ZAHRAradio, love you guys <3
Buiten aangekomen dacht Lucy nog aan iets:'Hé,wacht eens even.Kunnen we evengoed ook gaan picknicken!'en liep terug naar binnen.Peter haalde zijn schouders op.'Dan gaan we ook maar picknicken,zoals Lucy zei,het is best wel een goed idee.'zei hij.Susan knikte.Caspian floot op zijn vingers en enkele paarden kwamen tevoorschijn.'Deze kunnen niet praten,'deelde hij mee,'Waren van Telmarijnen.'Selena keek naar de paarden,paarden waren altijd een van haar favoriete dieren maar paardrijden?Nee toch!'Ik kan niet paardrijden,'zei ze verlegen.'Het is niet moeilijk,hoor,'stelde Susan haar gerust,'We zullen je wel helpen en als het blijkt dat je een totale mislukking bent dan binden we het gewoon vast aan het paard van een van ons.''Mijn zus is geen mislukking,'zei Gabrielle opeens,'En ik ga bij haar achterop zitten.''Wel,dan is dat ook weer geregeld,'zei Edmund die zijn lach moest inhouden van de verdediging.Ze sprongen allemaal op een paard en reden weg.Iedereen had het paardrijden onder de knie,behalve Selena die een beetje sukkelde.Gelukkig waren de anderen er om haar te helpen.
Reageer (6)
ooh, zusterliefde
1 decennium geledendit was een leuke
snel verder gaan he
xx
iloveyoumore
1 decennium geledenwhaaaaaa ik wil naar nariaaaaaaaa (':
Yeah! Ik sta in jouw voorpraatje! =]
1 decennium geledenGabrielle is echt lief.
xx.
whieha, cowboypaardrijden, snel verder, en bedankt dat ik als eerste sta. .
1 decennium geledenKleine zusjes kunnen toch raar uit de hoek komen
1 decennium geledenDe ene moment haten ze je dood en het andere zijn je beste vrienden