Gill is blij want vrijdag is geen school!Nú is het nog woensdag

Dag van de arbeid ofzooo

Ooh jaa.. Wie een gestoorde vriendin en zus van haarwil zien.

'Edmund Pevensie!Luister je nou nooit naar mij?Voeten af tafel en wel nù!'Susan begon direct met haar opmerkingen toen ze Edmunds houding zag.Edmund rolde met zijn ogen en mompelde iets als:'Ja mam,'maar gelukkig voor hem had Susan dat niet gehoord.'Hallooo!'zei Lucy opgewekt en gaf iedereen een knuffel,'Goedemorgend.''En Edmund,'vroeg Caspian spottend,'Niet te stout geweest?'Dit was zijn moment om wraak te nemen.'Hahahaha,'zei Edmund daar ironisch op,'Hilarisch,Caspian.Ik lach me een deuk.'Maar door op de manier dat hij dat zij en zijn mimiek gaven de anderen toch toe in een slappe lach.'En wat gaan we doen?'hikte Gabrielle tussen het lachen door.'Wat dacht je van...paardrijden?'stelde Susan voor.'Doorheen Narnia zodat jullie het landschap kunnen zien,'vulde Bella aan.'Jaa!'zeiden Lucy en Gabrielle enthousiast,'Paardrijden!Dat is een goed idee!''Dat is dan geregeld,'zei Caspian en leidde hen naar buiten.Naar de paarden.

Reageer (5)

  • HARREH

    Paardrijden, wil ik ook eens doen; Heb ik al heel lang niet gedaan! (A)
    xx.

    1 decennium geleden
  • Pylae

    raad eens bij wie ík achterop mag? ik hou van edmund's sarcasme. (=

    x.

    1 decennium geleden
  • Sectumsempra

    paardrijden is het leukste terwereeeld. buiten dit verhaal lezen dan. (a)
    x

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    K heb ze nu allemaal geleze:Y) Das toch goed van mij hexD

    1 decennium geleden
  • Archer

    Ik wil bij Peter achterop :Y)
    -Drinkt drankje en wordt onzichtbaar- ghéhéhéhé

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen