{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Twenty-three.]
Edmund likes-likes Bella
Selena likes-likes Peter
Peter likes-likes Selena
Susan likes-likes Caspian
Caspian likes-likes Susan
&Gabrielle and Lucy are just friends.
Sounds logic,isn't it?
Right,Bella,Sorry dat het Bella-Edmund deel het zelfde als dejouwe is
EN GELUKKIGE VERJAARDAG WILL!De mail is niet aangekomen en mijn vriendinnen verklaren me voor gestoord, leuk toch?
With Peter and Selena.
Ze gingen naar de laatste kamer in de gang.Peter opende de deur voor haar.Zijn kamer was mooi maar erg rommelig.Een echte jongenskamer dus.'Ik had nog geen tijd om het op te ruimen,'biechtte Peter verlegen op,'Sorry.''Is niets,'zei Selena even verlegen,'Ik ben zulke kamers gewoon.'Peter liet zijn liefste glimlach zien.Het was raar,Selena kende hem maar een paar uur en toch was ze stapel op hem.Ze glimlachte ook tot ze besefte dat ze geen pyjama had.Haar Engelse kleren waren ook geen optie.Die waren vuil van het op de grond liggen.Peter die haar ergernis zag zei:'Je kan je onderjurk aanhouden.De jurk gewoon ook natuurlijk maar dat kan te warm zijn.''Ja,ja,je hebt gelijk,'zei Selena en probeerde hem uit te trekken.Peter draaide zich om.Met de gedachte toch eens stiekem te kijken of niet.Maar uiteindelijk deed hij het toch niet.'Peter?'vroeg Selena's stem ongemakkelijk,'Dit is niet leuk om te zeggen maar ik krijg deze jurk niet uit.'Hij draaide zich om.'Moet ik je helpen?'vroeg hij verlegen.Selena knikte als toestemming.'Ah,hier is een strik,'deelde hij mee en deed die los.Selena voelde dat ze zo rood werd als haar jurk.'Als ik gewoon beneden in de zetel moet slapen zeg dat dan,ok?'zei Peter,'Ik weet dat je je ongemakkelijk voelt.''Neen dat moet niet,dankje.Nu kan ik het zelf.'Peter keek haar grijnzend aan en ging op zijn bed zitten.Selena wurmde zich uit de 'bovenjurk' en het roodroze onderjurkding hield ze aan.Ze kroop in bed.Peter volgde haar voorbeeld aan de andere kant.'Waar woon jij in Engeland?'vroeg Selena nieuwsgierig.'Finchley,in Londen,'antwoordde Peter,'En jij?''Essex,'zei Selena dan weer,'Als je hier in Narnia bent;Mis je je ouders als je hier bent?''Ja,een beetje.Maar meestal denk ik niet aan hen,als ik hier ben,moet ik eerlijk zeggen.Ik heb mijn broers en zussen.Maar als ik alleen ben,of triestig denk ik wel aan hen,jij?Mis jij je ouders nu niet?''Ouder,'verbeterde Selena hem en slikte,'Ik heb mijn vader vanaf Gabrielle geboren was niet meer gezien.Maar ik voel me op mijn gemak hier,met jullie erbij.''Sorry,ik wist niet dat..''Het is niets.'Ze bleven nog een hele tijd praten en Selena kwam nog veel meer te weten over Narnia.Want wie kan daar nu beter over uitleggen dan de Hoge Koning.[Wat Selena ook te weten kwam want zij dacht dat hij gewoon koning was.]Maar na een lange tijd vielen ze toch in slaap.
With Edmund and Bella.
'Hier is mijn kamer,'zei Edmund verlegen,'Ok,het is niet erg netjes maar het gaat wel,volgens mij.''Ach,het is goed genoeg,'zei Bella en volgde hem naar binnen.'Wel,ja,ehm,'stamelde Edmund,'Kleed je maar om.'Opeens besefte Bella iets:'Ehm Ed,ik heb geen pyjama."Edmund keek in het rond en leek iets te verzinnen.'Je kan een hemd van mij gebruiken.''Ja,'zei Bella,'Ja,dat zal wel goed zijn.Hij toverde een perkamentbruin hemd uit zijn kast.'Pak aan en trek maar aan,'zei hij.Bella glimlachte en hij draaide zich om.Leuk is het niet,je omkleden met je chrush erbij.Ze deed haar jurk uit en deed het hemd aan dat net tot haar bips kwam.'Edmund?Je kan terug kijken.'Hij draaide zich terug naar haar en keek haar met grote ogen aan.Bella,die verlegen naar de grond keek vroeg of hij zich nu niet zou omkleden.'Ik slaap wel in mijn gewone kleren,'zei Edmund,'Ik wil jou niet shokeren.''Hoe slaap je dan?''In een jogging,alleen een jogging.'Dan was het even stil.Edmund ging op bed zitten en bestudeerde zijn kussen en Bella probeerde Edmund in zijn normale slaaptenue voor te stellen.'Misschien kunnen we waarheid-waarheid of waarheid doen?'stelde Bella voor om de stilte te verbreken.'Dat is voor mèisjes!'Wel,jij bent toch een meisje?'zei Bella plagend,'Grapje hoor.'Edmund lachte:'Ok,begin jij dan maar.''Wel,waarheid dus.Wat vond je ervan en voelde je toen Caspian Susan die bloem gaf?''Wel,eigenlijk had ik het gevoel dat ik moest gaan kotsen,'zei Edmund droog,'En ik vind hem een na aper.Ik was eerst.'Bella grijnsde.'Ik nu,'deelde Edmund mee,'Wie is het stomst;Ik,Peter of Caspian?''Ehm,'Bella wilde iedereen ten vriend houden,'Moeilijke vraag;Dan Caspian.Begrijp me niet verkeerd,maar hij is een beetje minder,heel klein beetje.'Edmund grijnsde triomfantelijk.Na een paar vragen aan elkaar vielen ze toch in slaap.
With Susan and Caspian.
Susan en Caspian hielden hun gewone kleren aan om te gaan slapen,te lui om een pyjama aan te trekken.Als Susan in zijn armen lag vroeg ze:'Bella en Edmund zijn toch best schattig samen he?'Caspian knikte.'Het is grappig dat iedereen door heeft dat ze verliefd zijn,alleen hen twee weten het niet van elkaar.En waarom moest Selena dan bij Peter slapen?''Caspiaaan!Zeg nou niet dat je niet ziet dat je de chemie niet van hen twee ziet afdruipen.Ze zijn verliefd,en Lucy en Gabrielle spelen het spelletje mee.Dit moet hen dichter bij elkaar brengen.Straks is Narnia twee koppeltjes rijker.'Caspian lachte.Een lach die Susan altijd deed smelten.'Ik ben echt blij dat jullie terug zijn.En dat er zo weinig tijd verstreken is.Het had evengoed 45 jaar kunnen zijn!'zei Caspian opgelucht.Susan begon te grijnzen.'Ik blijf toch 1300 jaar ouder dan jou!'zei ze triomfantelijk.Caspian grijnsde en legde zijn hoofd op zijn kussen.Na elkaar een tedere nachtzoen te hebben gegeven vielen ze allebei in een diepe slaap.
With Gabrielle and Lucy.
'Wat grappig dat Selena en Peter en Bella en Edmund in dezelfde kamer moeten slapen,'zei Gabrielle hikkend van het lachen toen zij en Lucy in haar kamer waren.'Ja,'stemde Lucy lachend mee in,'Het is de bedoeling hen te koppelen!'Gabrielle hield haar kop een beetje schuin.'Mijn zus een vriendje?Dat zie ik niet met haar!'zei ze verbaasd.Lucy lachte lief:'Alsof ik dat van Susan verwachtte.Neen,wat ik nu weet is dat het onvoorspelbaar is op wie je verliefd word.Maar over wat gaan we praten?''Over Aslan,'besloot Gabrielle meteen,'Ik zou graag meer over hem weten.En niemand kan het beter vertellen dan jij.''Ok,'zei Lucy enthousiast,'Nou.Aslan is ongeveer de god van Narnia,hij heeft deze wereld geschapen.Hij is een grote,lieve leeuw met gouden manen en goudbruine ogen.Hij heeft jullie ook naar hier gebracht.Om ons te helpen,waarschijnlijk.Hij helpt ons altijd uit de nood.'Na een tijdje viel Gabrielle in slaap.Dit was een lange dag voor haar geweest.Ook Lucy viel snel in slaap.
Reageer (4)
With Peter and Selena- Wat is Peter lief!
1 decennium geledenWith Edmund and Bella- Waarheid-Waarheid-Waarheid. x3 Whaha, klinkt zo grappig!
With Susan and Caspian- Klinkt zo gek; Ik blijf 1300 jaar ouder dan jou. x3 Maar het klopt wel.
With Gabrielle and Lucy- Koppelen, dat is stout van je Luus! Maar wel leuk.
xx.
oh koppelen da's stout. Maar oh zo grappigxDxD
1 decennium geledenDit is echt zo fijn.
snel verder
Omygod, Peter is zó lief, de sexyiert. Ik vraag me af wanneer je zet dat ik en Edmund gaan zoenen.
1 decennium geledenPahahaa Peter is zo'n schatje ^^
1 decennium geledenEn spijtig dat je happy B-day Mail niet is aangekomen
Maar gelukkig kan je nog schrijven