Rippertjiep kwam zeggen dat er iets was.


Oké; Ik weet het.Andalasia is van Enchanted Maar geen Giselle en dromerige mensjes met de "ware-liefdes-kus" en trouwen als je elkaar maar een dag kent:')Het was gewoon een mooie naam <3

'Zeg maar,edele muis Rippertjiep,'gaf Caspian hem toestemming nieuws te brengen.Peter en Edmund keken naar Gabrielle en Selena.Zij wisten natuurlijk niet dat zij wisten dat ze koningen waren.Selena knikte als teken dat ze het wist.'Ik denk dat u het zeker niet graag zult horen,koning Caspian,'deelde Rippertjiep mee.'Dat is niet erg,Rippertjiep,'zei Caspian gespannen.Hij dacht aan Miraz,maar die was dood.Sopespian had hem vermoord.Hij kon toch niet herrijzen net als de Witte Heks?!'Het is Glozelle,'zei Rippertjiep ernstig,'Hij is terug van jullie wereld.De aarde,was het niet?En hij zint op wraak.Hij heeft nagedacht over de laatste keer dat jullie hier waren en hij zint nu op wraak.''Oh neen!'zei Lucy gesmoord en Bella hield haar handen voor haar mond.'Glozelle..,'kon Caspian alleen nog maar uitbrengen,'Hij deed dat alleen maar omdat Aslan erbij was..,Hij zint op..''wraak,'antwoordde Peter triest.Selena staarde voor zich uit.Ze had helemaal geen zin om te vragen wie Glozelle is.Alleen wist ze dat hij slecht was,en dat Caspian hem kende.Lucy en Edmund geeuwden dan opeens tegelijk.'Bedtijd,'zei Susan opeens.'Mag ik blijven?'vroeg Bella,'Ik bedoel,ik wil jullie helemaal niet tot last zijn,helemaal niet.Maar thuis,je weet het wel.''Tuurlijk mag het!'riep Lucy enthoustiast.'Ja,'stemde Edmund mee in,'Selena en Gabrielle blijven toch ook hier?''Oh,maar dat moet niet,we redden ons wel,'zei Selena om niet tot last te zijn.'Oh, neen,het is echt niet erg,'zei Peter menend,'Jullie kunnen hier slapen.Jij en Gabrielle in een kamer.'Gabrielle keek naar Lucy die terugkeek.'Ehm,Pete?Mag ik bij Gabrielle slapen?Alsjeblièèèft?'vroeg Lucy en zette het gezichtje op dat hij nooit kon weerstaan.'Oh,ok dan..Suus?'Susan keek ongemakkelijk naar Caspian.'Oh,ik begrijp het wel,dus ja ehm,'Peter wist niet wat hij moest doen:'Bella?''Tuurlijk,'zei Bella.'En dan gaan jullie niet slapen,'zei Susan,'Pete,is er iets mis mee dat Selena bij jou slaapt en Bella bij Edmund?'Wel,neen,maar,ik...Zij is een meisje,''Ok,Peter.Waarheid,durven of doen?'vroeg Lucy opeens,'Ok,doen.Dus een doe-opdracht.Durf te slapen bij een meisje dat je zus niet is.''Ik ben niet bang,'zei Edmund,'Ik bedoel,als het een dubbelbed is,is het niets,toch Bella?''Oh,nu is het voor waarheid-durven of doen?Ehm,ik,ik heb er geen probleem mee,'stamelde Bella en keek een tikje kwaad naar Susan en Lucy.Zij hadden het immers veroorzaakt dat zij en Selena bij de jongens moesten gaan slapen.Maar erg was het natuurlijk niet.'Tot morgen Pete!'riep Lucy en knuffelde hem.Daarna de rest.Wat was ze toch altijd zo schattig.'O ja,Susan,'zei Edmund ironisch,'Niet te stout doen he!'Daarna holde hij naar zijn kamer en hoorde Susan nog roepen:'EDMUND PEVENSIE!HOE DURF JE ZO TE DOEN!VAN WIE HEB JE ZOIETS GELEERD?!''Slaapwel,'zei Bella en ging Edmund achterna.Lucy ging ook weg met Gabrielle.'Slaapwel,'zei Susan en nam Caspians hand.Nu waren alleen Peter en Selena nog in de kamer.'Het is echt niet erg?'vroeg Peter bezorgd.'Neen,'zei Selena onrustig.Ze was nooit alleen geweest met Peter.Hij leidde haar naar boven,naar zijn kamer.

Reageer (6)

  • HARREH

    Zou ik ook wel willen; Naar Narnia gaan en dezelfde dag nog bij Peter in bed liggen. (A)
    xx.

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    Oee leuk(H) ^^

    1 decennium geleden
  • Eef95

    goed gevonden(Y)

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Omygosh xD :


    'EDMUND PEVENSIE!HOE DURF JE ZO TE DOEN!VAN WIE HEB JE ZOIETS GELEERD?!'


    Ja, Edmund. Van wie heb je zoiets geleerd? Ben nieuwschierig naar volgende deel. Verder jij!

    1 decennium geleden
  • Archer

    I wouldn't mind (A) Maar ik zou me er ook niet echt gemakkelijk bij voelen. Ze kent hem amper een paar uur. Poor thing.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen