Eenentwintig

Caspian is een na aper!Maar toch blijft een lelie een mooie bloem.Pete mag zo een aan mij geven(A)




The writer besides

'En Caspian?Kan mijn zus zoenen?'vroeg Edmund opeens.Caspian keek naar Susan en dan blozend naar de grond.Het was bedoeld om hem en Susan te plagen.De rest begon te lachen.'Ed!'zei Susan geërgerd,'Dat is privé!'Edmund liet zich grijnzend in de zetel vallen.Selena ging er ook in zitten.'Ik heb nog een vraagje,'zei ze meer tegen Peter dan de rest,'Hier.Narnia;Is het echt heel deze wereld net als de aarde.Of is het een land?Dat er nog meer landen zijn.''Wel,Narnia is een land,'legde Peter uit,'Er zijn hier nog andere landen zoals Archenland,Telmar,Beruna en Andalasia.'Selena keek op:'Andalasia?''Ja,Andalasia,'zei Lucy,'Precies een sprookje,de naam.'Selena keek naar Gabrielle.Die naam,van waar kende ze die?Het leek een lange tijd geleden dat ze die naam had gehoord.Maar toch,klonk die bekend in de oren.Gabrielle leek er hetzelfde uit.'Selena?Gabrielle?'vroeg Bella,'Voelen jullie je wel goed?'Gabrielle die uit haar trance schrok mompelde dat alles ok was en ging ook zitten.Een muis liep naar hen.Rippertjiep.'Koningen en koninginnen van Narnia en Bella,Gabrielle en Selena.Er is iets dat jullie moeten weten,'

Reageer (7)

  • HARREH

    Super serie. Super foto. Super Gill! (A)
    xx.

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    Oww. Is er weer oorlog ofzow?? Ö

    1 decennium geleden
  • Eef95

    spannend

    ga snel verder lezen

    1 decennium geleden
  • Sectumsempra

    whaaaa spannend. [: ik ben verslaafd ^^

    1 decennium geleden
  • Umbreon

    ohoh, is er oorlog? xD
    super quiz!
    snel verder he (A)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen