{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Twenty.]
Edmund heeft zijn mond voorbij gepraat.Peter weet dat hij likes-likes Bella,en Edmund heeft met een grapje zo een beetje door dat Pete likes-likes Selena.Maar onze Eddy is er dus nog niet echt uit dat het nou wel is of niet.De meisjes zijn naar binnen om de jongens te pesten,die stoer wilden doen.
Dat is er zo ongeveer wat er is gebeurt,,
Wie gebruikt ook Narnia-muziek voor inspiratie?
De jongens waren nog altijd niet binnen.Dus gingen Susan,Lucy,Gabrielle en Selena maar in de zetel zitten.In Narnia waren er geen televisie's tot de grote ergernis van Gabrielle.'We hebben helemaal geen televisie nodig!'zei Susan.'Wat is een televisie?'vroeg Bella.Nu moesten ze iets aan haar uitleggen dan zij aan Selena en Gabrielle.'Een televisie is een grote bak met scherm,toch?En je kan er vannalle beelden op zien.Soms komsch,soms dramatisch,'legde Gabrielle uit.Bella staarde verward voor zich uit:'Ok,ik denk dat ik het snap.'
Peter,Caspian en Edmund liepen naar het kasteel tot Caspians blik op iets viel.'Hé,wacht eens even!'Peter keek Edmund nieuwsgierig aan.En dan alletwee naar Caspian die een bloem plukte.Een waterlelie.Peter en Edmund herinnerden zich dat dat Susan haar lievelingsbloem was.'Na aper!'mompelde Edmund.Caspian stond terug op:'Susan wou een bloem,ze krijgt er een.''Het is niet erg origineel hoor,'zei Peter,'Maar Susan zal er denk ik blij mee zijn.Maar als het Ed irriteerd kan ik het begrijpen.'Caspian haalde zijn schouders op en ging naar het kasteel.Gevolgd door Peter en Edmund.
'En daar zullen ze zijn,'zei Bella.'Pete!'riep Lucy en liep naar hem toe.'Susan?'vroeg Caspian.Susan knikte en iedereen keek naar hen.Edmund rolde met zijn ogen en fluisterde iets in Bella's oor.Die daarna begon te lachen en naar hem knikte.Peter dacht dat dat wel na aper betekende.Gabrielle,Lucy en Selena keken nog steeds naar hen.'Voor jou,'zei Caspian en liet de lelie zien.Susans ogen begonnen te glinsteren en omhelsde hem.'Oo Caspian dàànkje!''Omdraaien!'riep Peter opeens en draaiden zich om.De anderen volgden zijn voorbeeld.'Heel origineel he?'vroeg Peters stem in Selena's oor.Omdat ze verschoot maakte ze een klein sprongetje.'Ja,'zei ze,'Erg origineel.Maar Susan is er blij mee,dus is er niets aan de hand.'Peter grijnsde:'Dat is waar,''Ahum,jullie mogen je terug omdraaien,'zei Susan,spelend met de lelie.
Reageer (4)
Whaha, omdraaien!
1 decennium geledenxx.
ik weet het ben niet orgineelxD
1 decennium geledenwhat original.
1 decennium geledencaspian doet romantisch, voor het eerst in ééuwen.
<-- die is voor Gill, omdat ze super schrijft en super is.
ps; hoezo geen fanmail van Will ?
liefdeeeee voor iedereen inclusief jou ! (:
1 decennium geleden