Lalalala,deeltje negentien.Omdat Bella Eddy wilt zien vechten,laten we ze vechten(A)En van Nathalie moet Peter winnen.Ik hoop het ook,eerlijk gezegd:Y)En garde!

'Komaan Ed!'riep Peter.Edmund deelde een paar slagen uit,op aanvraag van zijn broer.Waarschijnlijk was het wel moeilijk met drie te vechten.En arme Caspian,omdat Peter en Edmund broers waren stortten ze zich allebei op hem.'Arme Caspian,'zei Lucy lacherig.'Komaan Caspian!'begon Susan te roepen,'Probeer ze niet te veel pijn te doen hé!'Caspian keek grijnzend naar Susan,blij dat ze hem aanmoedigde.Maar dat was het perfecte moment voor Edmund en Peter om toe te slagen.Ze haalden uit naar zijn voeten zodat hij struikelde en op de grond viel.Na een kleine "En garde"zei Edmund:'Zal je léren om Susan aan jou kant te trekken.'Toch grijnsde hij.'Moeten ze nou altijd zo stoer willen doen?'vroeg Susan geërgerd.'Ja,'zei Lucy instemmend,'Zo zijn jongens nou eenmaal en lachte naar Bella,Gabrielle en Selena.'Macho's'mompelde Gabrielle.'Geloof me,'zei Bella tegen haar,'Ik ken een veel ergere macho dan hen.'Susan keek naar de jongens.'En als we nou gewoon opeens teruggaan?Ze willen gewoon stoer doen tegenover ons.En als we nu weggaan,zal het snel gedaan zijn met hun machogedrag.Ze begonnen terug te lachen en gingen terug naar het kasteel.Peter,Edmund en Caspian achterlatende.

'Hé?'vroeg Peter en keek om zich heen,'Ze zijn weg!'Edmund en Caspian keken ook in het rond,een beetje teleurgesteld.'Maar nu kan ik Bella niet mijn vecht..,'mompelde Edmund tot hij stopte.Hij besefte dat hij teveel had gezegd.Zijn gevoelens,verklapt.Hij wou het niet aan Peter vertellen.Hij wist niet hoe het was om verliefd te zijn.Oké,hij ooit in de kleuterschool maar zoiets kon je toch niet verliefd zijn noemen?'Eddy?Meen je dat nou?'vroeg Peter,'Geef je eindelijk toe dat je op Bella verliefd bent?Echt?'Edmund keek geïrriteerd naar de grond.Hij zag dat zijn broer moeite had met niet te gaan lachen.'Ja,ok,ok.Ik geef het toe;ga maar lachen.Kan mij het wat schelen.Jij bent toch op Selena,'zei Edmund.Dat laatste was volgens hem niet waar,maar gewoon om Peter te pesten.'Ed,ik wil niet lachen.Het is gewoon,gewoon.Je bent mijn kleine broertje,ik ben het niet gewoon.Hé,wat zei je als laatste?'Caspian die was gaan zitten bij de conversatie stond op:'Volgens Edmund heb jij een oogje op Selena.''Hé,wat?Neen,ik,ik..Ik ken haar maar een dag,minder zelfs.Hoe kàn dat dan?!'riep Peter uit maar zijn kaken werden toch dat beetje roder.Edmund wou iets terug zeggen maar Caspian sprong tussen hen beiden in.'Laten we nu gewoon naar de meiden gaan en hierover niet spreken,ok?'en sleurde hen mee.Terug naar het kasteel.

Reageer (5)

  • HARREH

    Die foto! (flower)
    Zooo leuk! =]
    xx.

    1 decennium geleden
  • Pylae

    edmund bekent, ein-dé-lijk!
    nu ik nog...
    en what about peter?

    x.

    1 decennium geleden
  • Sectumsempra

    schattig van edmund (K)

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Suzan (H) Caspian. (die gevloerd is)

    Ed praat zijn mond voorbij en kan goed gokken.

    en ik kan goed punten geven

    1 decennium geleden
  • Archer

    PAHA Betrapt :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen