Lalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa x3




Zeventien Zeventien en Gill heeft nieuwe CDs xD

& Gill weeet dat ze slecht kan schrijven ><

Lucy rolde met haar ogen:'Ja,natuurlijk,Suus.Jij hebt het makkelijk omdat je een vriendje heb.En ik,ik omdat ik voor mijn lieve grote broer Pete kies.Maar Bella,Selena en Gabrielle hebben hier geen vriendje of broers.''Ehm,met broer bedoel ik Caspian,Eddy of Pete,'voegde ze er snel aan toe toen ze Bella's blik zag.Zij haatte haar broer Daniel.'Dus,ok,'zei Susan,'Ik vind natuurlijk Caspian het leukst.Hij is mijn vriendje.'Gabrielle beet op haar lip.Ze vond Caspian met zijn spaans accent nogal raar.'En jullie?'vroeg Lucy.Plots keken ze allemaal naar Bella.'Wel,ehm,'zei ze lichtblozend,'Ik denk Eddy.Omdat hij even oud is als mij,welteverstaan.Daarom.''En omdat jullie zo schattig kunnen blozen naar elkaar en hij zo romantisch de roos gaf'deed Lucy de stem van Edmund zo goed mogelijk na.Bella keek haar raar aan.'Hoe weten jullie nou wat hij heeft gezegd?''Ehm;om eerlijk te zijn hebben we aan het raam staan luisteren,'zei Susan ongemakkelijk,'Maar Bella,sorry.We waren gewoon té nieuwsgierig,vergeef je ons?''Ok,'gaf Bella toe,'Ik vergeef jullie maar ik en Edmund zijn gewoon vrienden,dat moet je weten.'Susan wierp een samenzweerderige blik naar Selena.Een "Zal wel"-blik.'En jij,Selena?'vroeg Lucy.Selena verstijfde.Hoe moest ze nu zeggen dat ze Peter leuk vond tegen zijn bloedeigen zussen?'Wel,,Ehm.Ik denk dat Peter wel leuk is,'zei ze zo neutraal mogelijk.Susan werd een beetje lacherig:'Onze broertjes vallen in de smaak.En jij Gabrielle?''Ik ken ze niet,'zei die terwijl ze haar armen over elkaar vouwde.'Maar eigenlijk,'vroeg Selena,'Raar dat dit me nu pas opvalt;Waarom wonen jullie in zo'n groot kasteel?'

Reageer (5)

  • Sectumsempra

    (K) iloveit (:

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Valt het nu pas op. Ze zal erover gekeken hebben.:D:D

    en je kan wel schrijven hoor(Y)10

    1 decennium geleden
  • Umbreon

    haha, het valt haar nu pas op dat ze in een kasteel wonen XD
    maar, snel verder gaan he (A)
    xx

    1 decennium geleden
  • HARREH

    & Nathalie weet dat Gill wel goed kan schrijven!
    'Waarom wonen jullie in een kasteel?
    'Nou omdat we eigenlijk een stelletje koningen en koninginnen zijn. (A)'
    xx.

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Gabrielle, omdat ze gewoon luxe zijn en knap (Edmund dan hé, oké; Peter is ook knap maar hij is van jou en Nathalie [A]) en omdat Edmund en ik gewoon vrienden zijn. Ja, gewoon. (A)


    xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen