{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Sixteen.]
Wahahaaaaa, mijn serie word het meest gemaakt. Lekker Puh Evi en Felicia :')
Gabrielle knikte en ze gingen naar binnen,naar Bella en Edmund.
Bella staarde gelukkig naar de roos.Edmund verlegen naar de grond.'Wat nu Eddy?'vroeg Susan alsof ze niets had gezien,'Een gentleman geworden?'Edmund deed niets maar Bella knikte,nog steeds kijkend naar de roos.Selena wist hoe ze zich moest voelen;Als zij een roos van Peter zou krijgen,die ze niet eens zo goed kende,zou ze zo gelukkig zijn.Dus Bella en Edmund waren verliefd op elkaar.Iedereen wist het,behalve henzelf,blijkbaar.'Wat nu?'vroeg Bella,'Ik bedoel,wat gaan we nu doen?''Ik heb wel een idee,'zei Caspian.Susan keek hem nieuwsgierig aan.'Wel.,we kunnen gaan oefenen.Jullie,en dan bedoel ik de meisjes,kunnen gaan boogschieten en wij kunnen gaan zwaardvechten,'stelde hij voor.'Maar ik heb helemaal geen boog!'zeiden Bella en Selena tegelijk.'Dat is helemaal niet erg!'zei Susan,'Ik denk dat ik wel genoeg bogen heb.'Selena glimlachte en ging met haar mee,naar buiten,de boogschietvelden.Bella en Lucy volgden direct.Gabrielle bleef staan tot de jongens haar nieuwsgierige blikken wierpen.Dan volgde ze haar grote zus maar.Aangekomen bij een grasgroen veld liep Susan direct ergens naartoe.Ze kwam terug met enkele bogen en natuurlijk pijlen.Aan Lucy gaf ze er geen,zij oefende met haar dolkje.Susan spande haar boog,een kerstcadeau,en schoot.De pijl belandde midden in de roos.Bella en Selena staarden er met open mond naar.'Bella,ik heb je al zien schieten,jij kan dat ook,'zei Susan bemoedigend.Bella schoot;ook in de roos.Nu voelde Selena zich bang,bang om af te gaan.Bang dat zij het niet zou kunnen,want zij had nog nooit met een boog geschoten.Gabrielle stond op:'Nu ik,'Ze spande onhandig haar boog en schoot.Het was in de roos,maar niet in het midden.Ze leek eruit alsof ze door de grond kon zakken.'Selena?'vroeg Bella,'Nu jij.'Selena spande de boog en schoot,niet in het midden maar wel in de roos.Ze juichte en sprong.Van haar enthousiasme viel ze op de grond.Iedereen gierde het uit van het lachen.Tussen het schaterlachen kwam Susan met een vraag:'Héé,ik heb een leuke vraag;Wie van de jongens vinden jullie het leukste?'
Reageer (3)
williaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam(K) :'D
1 decennium geledenen dit deel is zaligg, ik weet direct wat is zou antwoorden ^^ Peter
leuke serie
1 decennium geledenen ni stoefen of ik stop met die van mij.
of toch niet ik vind ze zelf veel te leuk.
maar je bent gewaarschuwt.
Oeeee; Plaatjes speciaal voor jou & mij.
1 decennium geledenEn een plaatje voor Bella! =]
Whaha Susan met haar briljante vragen!
Dan moet Selena wel zeggen: 'Peter! Hij is gewoon goddelijk.'
Whaha & Susan dan: 'Je hebt het wel over mijn broer.' ^^
xx.