{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Fifteen.]
Het enige wat Selena kon uitbrengen was:'Wauw..'
'Ja,'was Lucy het met Selena eens,'Hij is wauw.'Opeens begon ze te grijnzen.'O Suus,kom eens even.Ik krijg zo opeens een gewéldig idee,'Susan knikte nieuwsgierig en kwam mee.Ze gingen naar buiten,voor het raam.De rest keek hen raar aan.Edmund liep stilletjes naar het raam.'Eddy,wat ga je doen?'vroeg Caspian.'Wat dénk je nu?'zei Edmund grijnzend en drukte zijn oor tegen het koude raam.'Neen Edmund,'zei Caspian,natuurlijk had hij respect voor Susan,'Stop ermee...Edmunda.'Edmund keek hem met grote ogen aan maar Selena kon haar lach niet meer inhouden.Peter begon ook te schateren.Al gauw waren ze allemaal aan het lachen.Lucy en Susan kwamen binnen.Grijnzend naar elkaar.'O,Peter en Caspian,'vroeg Susan lief,'Komen jullie mee?Kunnen we Selena en Gabrielle aan Doctor Cornelius voorstellen.Misschien kunnen jullie hier blijven,Bella en Edmund?Naar Rippertjiep gaan of wat praten?'Bella keek Susan aan,net als Edmund.'Ok Suus,'zei Edmund uiteindelijk,'We zullen hier blijven.We zullen ons niet vervelen,toch Bella?'Bella keek van Susan naar Edmund en kreeg een lichte blos op haar wangen.'Neen,Eddy.'Lucy nam Selena's en Peters hand en sleurden ze naar buiten.Susan met Caspian.Selena zwaaide nog even naar Bella,die terugzwaaide.Gabrielle en Susan gingen ook weg.Eenmaal buiten zoefden Susan en Lucy direct naar het raam.'En nu kijken hoe het eraan toe gaat,'zei Lucy.Caspian,Selena en Peter gingen ook snel naar het raam.
Edmund en Bella keken allebei verlegen naar de grond.Nu was Edmund heel wat minder spraakzaam.'Wel,wat gaan we doen?'vroeg hij.'Ik dacht dat je dat al wist,'zei Bella verlegen,'Ik bedoel je zei dat we ons niet zullen vervelen,''Neen,'zei Edmund,'Neen,dat is waar.Wacht,ik heb iets voor je,'Bella keek hem nieuwsgierig aan terwijl hij even wegliep.Ze deed haar armen over elkaar.Nu waren ze eens alleen,dan liep hij weg.Maar hij kwam direct terug.Met een hand achter zijn rug.'Eddy?'vroeg Bella,'Wat is dat?'Edmund liet met een lichte blos zijn hand zien.Die een roos vasthad.Een mooie rode roos.'Ik..Ik..dacht,ik bedoel toen..Ik de ..roos zag,'hakkelde Edmund,'Dacht..dacht..ik dat je..die..wel..leuk zou vinden.Omdat..omdat je..rozen leuk vind,''Ach,dankje!Dat is heel lief!'zei Bella verlegen.Ze keek hem aan.Wat was hij zo schattig als hij bloosde.Ze pakte de roos aan.
'Ooh!Wat lief!'zei Lucy vertederd.Susan glimlachte en draaide zich om.'Caspiààn!Waarom doe jij nooit zoiets?"vroeg ze.Caspian keek in het rond.Dan smekend naar Peter.Die direct begreep wat hij moest doen:'Kom,we gaan terug.En vergeet niet.We hebben niets gezien en zijn naar Cornelius gegaan.'Selena haalde haar schouders op en greep Gabrielles hand.'Je doet gewoon of je hem nu kent,'zei Susan,'We zullen wel zeggen wie hij is.'Gabrielle knikte en ze gingen naar binnen,naar Bella en Edmund.
Reageer (4)
Oeee, Bella & Eddy!
1 decennium geledenxx.
stiekem gluren. Koningen zouden beter opgevoed moeten zijn.
1 decennium geledenTahaa Poor Caspian. Moest ik Peter zijn (zou ik mezelf hele dagen bekijken x']) zou ik hem lekker pesten
1 decennium geledenOehoeh, goedzo! ^-^
1 decennium geledenDankje Eddy! Nog een paar delen en dan gaan ze *of we* zoenen!
Verder jij!
Bella Keynes.