{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part Fourteen.]
Heb goed gebabbeld ^^'
Olé!
'Wie is Aslan?
Caspian keek Selena verbaasd aan:'Zeg nou niet dat je niet weet wie Aslan is!''Ehm,ik weet niet wie hij is,'zei Selena terwijl Susan Caspian aanstootte met haar elleboog.'Wat?'vroeg hij aan haar.Gabrielle nam haar de woorden uit de mond.'We zijn hier nieuw,weet je nog?We weten nog maar juist hoe jullie heten en deze wereld en we worden al verwacht ene Aslan te kennen.'zei ze.Bella keek naar Lucy.'Misschien wil jij graag vertellen wie hij is,Lucyluus?Je bent tenslotte zijn lieveling,'stelde ze voor.'Ja!'zei Lucy en sprong enthousiast op.'Aslan is de echte-echte koning van Narnia,'legde ze uit,'De grootste en liefste leeuw allertijden.Hij doet alles perfect voor Narnia.'Selena keek met grote ogen naar haar.Ze wist dat Aslan iemand goed was,dat voelde ze.'Maar hij is een lééuw?'vroeg Gabrielle verbaasd.Peter knikte:'Hij is een leeuw,ja.Maar een hele goede leeuw en hij kan praten.''Ik zal hem beschrijven,'zei Susan daar weer op,'Hij is een erg grote leeuw met gouden manen.En goudbruine ogen.'Het enige wat Selena kon uitbrengen was:'Wauw..'
Reageer (6)
Long live Aslan! Long live Lucy! Long Live Caspian! <3
1 decennium geledenASLAN!! Ik lieft Aslan zooo hard!!
1 decennium geledenAslan is gewoon prachtig.
1 decennium geledenaslaaaaaaan(H) & peteer of course (':
1 decennium geledenZe had ook gewoon dit kunnen zeggen: 'Aslan is perfect.' Whaha, want daar komt het wel op neer.
1 decennium geledenSuper serie! Super Serie! Super Serie! Super Serie!
xx.