Eef95

Happening

WillFANTASYx

ZAHRAradio

Ze gingen terug naar de andere kamer.Peter,Lucy,Edmund en Caspian waren al gaan zitten.Susan hield Gabrielle en Selena tegen.'Hé wat?'vroeg Selena.'Shh, we laten ze eens verschieten,'zei Susan grijnzend.'Met wat?'vroeg Gabrielle nieuwsgierig.'Wel,met jullie.Jullie weten niet hoe hard jullie veranderd zijn,'zei Bella.Selena grijnsde.Ze had wel zin om hun verbaasde gezichten te zien.Even keek ze naar de jurk.Zou ze er zo anders uitzien?Ze keken allemaal naar Gabrielle.Die knikte als teken dat het goed was.Susan en Bella liepen de kamer binnen.Peter keek op:'Waar zijn Selena en Gabrielle?'Lucy keek ook.'Paparapaaaaaa!'begon Susan,'Hier zijn de op en top Narniërs Selena en Gabrielle!'Ze keek Bella aan en samen begonnen ze te lachen.Selena en Gabrielle kwamen tevoorschijn.Lucy trok grote ogen:'Welkom bij de groep!'en liep naar hen toe om hen te knuffelen.Selena voelde dat er iemand naar haar staarde en keek op.Ze keek recht in lichtblauwe ogen.De lichtblauwe ogen van Peter.Hij begon te glimlachen.Selena glimlachte snel terug en keek blozend weg.Nu ging ze vragen wat ze altijd al wou vragen.Vanaf dat de naam gezegd werd.'Wie is Aslan eigenlijk?'

Reageer (1)

  • SimoneV

    cute:D:D cool:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen