{Narnia}When two enemies fall in love[Eleven.]
Die twintig tekens moeten toch hier staan?
xx
Gabrielle keek niet-begrijpend naar Selena.Ze had nog steeds niet door dat het hier anders was.Dat dit een andere wereld was.Dat het Narnia was.'Wààrom waren we weeral hier?'vroeg ze.Lucy keek haar lief aan.Waarop zij geïrriteerd naar de grond keek,volgens haar hadden ze geen nut hier in Narnia,en was het beter dat ze naar huis gingen.Naar hun thuisstad Essex.Ze werd altijd slechtgezind als ze niemand kende.'Wel,jullie zijn hier gekomen omdat jullie hier nodig zijn,'zei Susan.Het was nou al de honderdste keer,'Wij komen hier ook niet zomaar.Er gaat iets gebeuren hier,iets waarmee we jullie hulp nodig hebben.''Waaaw,'zei Gabrielle sarcastisch,ze meende het niet.Bella en Lucy keken haar raar aan waardoor ze zich stoer voelde.Selena daarentegen rolde met haar ogen;Moet ze nou altijd zo doen?Peter,die Selena zag,barstte in lachen uit.De rest volgde snel.Alleen Gabrielle zelf sloeg koppig haar armen over elkaar.Opeens keken Susan en Bella naar elkaar.Ze dachten allebei hetzelfde.Bella nam het woord van hen twee.'Als jullie hier toch blijven moeten jullie er toch Narniaans uitzien he!'zei ze enthousiast en trok samen met Susan Selena en Gabrielle mee.
Reageer (4)
jeeeeeeuj een make-over
1 decennium geledenbtw. het is weeral een fantastisch deel (:
een Make-over
1 decennium geledendat krijg je nu eenmaal met meiden onder elkaar
snel verder
Make-over!
1 decennium geledenEn nu vindt Peter haar nog knapper. x3
xx.
Yeuy, een makeover! U_U
1 decennium geleden