-Bella

Tieeeeeen <3 Op naar de honderd x3

Alsof dat gaat lukkenxD We will see!

xx

-Bella.
Haaii

Ik ben Bella,gewoon Bella.Ik ben 14 en woon in het wonderlijke land Narnia.Ik hou van rozen,boogschieten,lachen en ..Edmund.Ja,ik geef toe;ik ben hopeloos verliefd op hem.Ik hou niet van Telmarijnen,mijn broer Daniel en arrogante mensen,waar mijn broer bijhoort.Mijn vriendinnen zijn Susan en Lucy,later ook Selena en Gabrielle.Tegen Lucy zeg ik meestal Lucyluus omdat ik dat een schattige bijnaam vind en zij zelf gewoon de schattigheid zelve is,afgezien van Eddy.Ik ben wel aardig volgens mij maar heb ook een gezonde portie nieuwsgierigheid.



Ze hoorden Lucy zeggen met haar schattige stemmetje:'Bellaaaa!Leuk dat je hier bent!' en Edmund:'Hey Bella!''Hey Eddy,Hey Lucyluus!'antwoordde een meisjesstem,'Leuk jullie te zien!'Edmund en Lucy kwamen terug naar hen.Met een meisje met zwart haar tot iets langer dan de schouders.Volgens Selena moest dat,logisch gezien,Bella zijn.'Hey Susan,hey Caspian en hey Peter!'zei ze vrolijk.'Hey!'zeiden ze terug en Susan knuffelde Bella:'Hey Bellz!'Bella keek naar Selena en Gabrielle.Die hand in hand naar hen zaten te staren.Daarna keek ze naar Edmund en Lucy.'Wie..wie zijn dat?'vroeg ze nieuwsgierig.'Dit zijn Selena en Gabrielle Rose,'legde Peter uit,'Zij komen van Engeland,van de aarde.Net als wij.[Peter,Susan,Edmund&Lucy]Volgens ons moeten zij ons met iets helpen;anders komen ze hier niet zomaar terecht.Alleen als je hier al woont.Dus volgens ons heeft Aslan hen gestuurd.'Selena kreeg weer een gevoel alsof de lente begon na een strenge winter.Wie was die Aslan nou?Bella keek hen verwonderlijk aan:'Hey,ik ben Bella,''Hey..Ik ben Selena,'zei Selena en stak haar hand uit wanneer Gabrielle haar eigen naam mompelde.'Niet zo formeel!'glimlachte Bella en gaf hen allebei een dikke knuffel.Is dat dan de normale begroeting voor Narniërs?

Reactions?


Danké voor volgen!

Reageer (4)

  • LynnBlack

    haha jeeeej knuffelfeestje als begroeting....I love magic. I love hugs. I love Narnia! <3

    1 decennium geleden
  • Eef95

    heel goed

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Yey, ik hou van Edmund. <3
    Verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

    1 decennium geleden
  • Sectumsempra

    da's weeral kei goeeeeeeee ! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen